FANDOM

Джеймс «Джиммі Вендетта» Карелла — протагоніст доповнень The Betrayal of Jimmy і Jimmy's Vendetta з гри"Mafia Ⅱ". Всі DLC з його участю не пов’язані з основним сюжетом, і ніяк не зачіпають дії оригінальної гри і Joe’s Adventures.

Біографія Редагувати

З дитинства був у колах банд бріолінщіков. З роками з простого бандита піднявся в висококваліфікованого кілера. Джиммі — найманий вбивця, так званий Двигун, який візьметься за будь-яку роботу — від знищення автомобілів до руйнування будинків. Історія Джиммі показана в періоді, між 40 -ми і 50 -ми роками.

'The Betrayal of Jimmy' Редагувати

Після того як Джиммі розібрався з китайської бандою і бомберами, Тем і Великий Сел зрозуміли, що Джиммі занадто амбітний і вирішили підставити його, так як спробувати вбити професіонала ніхто не наважився. Був заарештований і засуджений на 15 років за знайдені в багажнику машини наркотики.

Jimmy's Vendetta Редагувати

Файл:Vendetta.jpg

Але вийшов Джиммі набагато раніше — бунт у в’язниці дозволив йому втекти. Далі він мстить своїм колишнім роботодавцям і попутно допомагає в справах Карлоса Лопеза. Джиммі підриває авторитет Тема серед ірландців. Потім він знаходить Тема в Ріверсайді і вбиває його. Після чого нападає на банду і найближче оточення Великого Села і вбиває його. Як виявилося, Тем і Великий Сел були пішаками, а за всім стояв суддя Емпайр- Бея. Його Джиммі підпалює заживо в особняку Вінчі (в додатку представлений як особняк самого судді). За всі ці діяння в місті його прозвали вендета (у перекладі з італійської -«помста»).

Автомобілі Джиммі Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • Номерний знак Shubert Frigate — Jimmy2, а на Walker Rocket — Jimmy3.
  • По зовнішності сильно нагадує голлівудського актора Брюса Уїлліса і Еда Харріса. Його прототипом послужив Джиммі Тюльпан з фільму «Дев’ять ярдів».
  • Джиммі нагадує протагоніста ігор GTA Томмі Версетті. Вони обидва були найманими вбивцями для мафії. Обидва були підставлені і посаджені на 15 років. І врешті ігор вони вбивають своїх же босів.
  • У в’язниці у Джиммі той же номер, що і у Віто, коли той сидів (19790).
  • Джиммі живе в тих же будинках і квартирах, що й Віто.
  • Поки що Джиммі є найстарішим іграбельним персонажем в серії Mafia.
  • Гаррі не знає Джиммі, тим не менш, завжди впускає його в свій магазин.
  • У російській версії його і Стіва озвучує одна людина.
  • Він добре знає автомобілі і любить працювати з ними.
  • У Джиммі є подібні риси з Агентом 47 із серії ігор Hitman .
  • За два доповнення про Джиммі, той знищив головну сім’ю міста, ірландців, бомбістів і китайців. Крім них в Емпайр -Беї нікого не було. Розумно припустити, що Джиммі створив свою сім’ю.
  • Майже завжди носить чорні костюми і чорні окуляри. Можливо улюблений колір чорний — означає"непереможний".
  • Єдиний протагоніст, який не носить"спальну"одяг.
  • Єдиний персонаж, який не мав друзів — ґанґстерів.
  • Джиммі носить 3 унікальних костюмів чорний костюм з окулярами, синя сорочка, біле пальто з коричневою капелюхом.

Випадкова вікі