FANDOM

Джо Елізабет Стаффорд (англ. Jo Elizabeth Stafford) — одна з найпопулярніших в англомовному світі співачок середини XX століття.

Біографія Редагувати

Починала в сімейному тріо The Stafford Sisters, потім підспівувала на сцені Фреду Астеру. З кінця 1930 -х виступала як вокалістка популярного джаз- ансамблю The Pied Pipers (у якому також працював Френк Сінатра).

Вийшовши заміж за імпресаріо цієї групи (і одного з керівників Capitol Records), Пола Вестона, Стаффорд стала записуватися сольно. Найвищий успіх супроводжував їй в 1951 році, коли бестселерами стали її сингли Make Love to Me і You Belong to Me. Останній очолив чарти не тільки в США, але і в Британії. Першою з представниць слабкої статі вона підкорила першу сходинку новоствореного UK Singles Chart.

Крім традиційного поп- репертуару, Стаффорд виконувала пісні з нальотом кантрі. Одним з цвяхів її репертуару була Jambalaya Хенка Вільямса, в дуеті з яким він виконала шлягер Hey Good Lookin ' (1951).

З настанням епохи рок- н- ролу Стаффорд і Вестон переключилися з поп -музики на музичні пародії, виступаючи під іменами Джонатана і Дарлін Едвардс (Jonathan & Darlene Edwards). Один з їх гумористичних альбомів отримав в 1961 році Греммі. П'ять років по тому Стаффорд оголосила про завершення кар'єри в шоу -бізнесі.

В Mafia Ⅱ Редагувати

Джо Стаффорд виконала пісню Make Love To Me.

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі