FANDOM

Добре проведений час — шостий розділ гри Mafia Ⅱ.

Сюжет Редагувати

Вийшовши з квартири Джо, Віто бачить, що за ним стежать. Його заарештовує детектив Антоніо Россі. Віто здав один з заправників, якому він продав талони на бензин.

Через три місяці суд засудив Віто на 10 років у колонії суворого режиму. Джо написав Віто, запропонувавши йому знайти Лео Галанте, консільєрі сім'ї Вінчі. Випадково Віто натикається на Брайана О’Ніла — того самого, який був посаджений за грати за грабіж ювелірного магазину.

Зав’язується бійка, але незабаром вона була припинена тюремниками — і Віто, і Брайан були посаджені в карцер і побиті. Лео бачив, як Віто бився, і його швидко відпустили з карцеру.

Лео пропонує Віто взяти участь у тренуваннях в його бійцівському клубі, і той погодився. Тут він познайомився з Пепе. Незабаром Лео, Пепе і Віто стали друзями.

Франческа, сестра Віто, приходить відвідати його і повідомляє дві новини — хорошу і погану. Перша — Франческа виходить заміж. Друга — мати Віто захворіла. Зовсім скоро для Віто приходить лист, в якому говориться, що Марія померла…

Люди О’Ніла побили Пепе, який повинен був битися з Брайаном, і Лео дає завдання Віто — треба точно також побити О’Ніла. В ході бійки Брайан застосував ніж, але все одно впав і був зарізаний Віто. Після цього Лео подбав, щоб Віто перевели в його камеру, в якій були деякі зручності. Крім того, Лео зробив так, щоб Віто сидів не всі 10 років, а лише 6.

Нагорода Редагувати

Ніякої нагороди в цій місії немає — навпаки, у вас відберуть всю зброю і гроші.

Поради по проходженню Редагувати

У першому бою з О’Нілом не обов’язково намагатися перемагати, щоб просунутися по сюжету. У кожному разі бійку припинять охоронці.

Цікаві факти Редагувати

  • Єдина глава, де немає зброї (якщо не брати в розрахунок ніж- заточку О’Ніла, від якої він же і загинув).
  • Якщо в тренувальному залі підслухати розмову двох людей Лео, то можна дізнатися, що вони говорять про самого Лео та його кар'єру в боксі.
  • З цієї місії також починається дію DLC Joe’s Adventures, де Джо розбирається з тими, хто винен у тому, що Віто посадили.
  • Існує реальна людина, Генрі Хілл, ґанґстер, який теж був засуджений до 10 років в’язниці, а вийшов через 6 достроково.
  • Початкова сцена (де Віто ведуть до в’язниці) копіює сцену з фільму з Шоушенка, де головного героя теж ведуть до в’язниці.
  • Лео Галанте нагадує Майстри у виконанні актора Керредін з комедії Стен
  • Це перша і єдина місія в грі і серії, де вжито по- справжньому матюк (правда, зацензуренное в російській версії).
  • Один з ув’язнених у дворі каже: «Всі ваші бази належать нам», посилаючись на "Zero Wing"- сумно відомої японської гри, яка була погано перекладена англійською мовою.
  • У в’язниці Віто відвідує Франческа, той каже їй щоб вона забрала його гроші у Джо. Незрозуміло як вона їх забрала, адже Джо, за сюжетом Joe’s Adventures, відпочивав на півднях в той час. Хоча Віто це міг не знати, а Франческу зустрів на квартирі Тоні.
  • Дана місія — деякими моментами є відсиланням до фільму Френка Дарабонта — 7C Втеча з Шоушенка.
  • Єдина місія у в’язниці.
  • Швидше за все раніше глава була більш "відкритою"- у файлах гри можна знайти карту в’язниці (для радара і навігації), намальовану від руки на брудному клаптику паперу.
П · О · Р Розділи Mafia Ⅱ
Пролог Історична батьківщина  · Дім, милий дім  · Ворог держави (Викрадення Lassiter Series 69) ·
Закон Мерфі  · Циркулярка (Урок гарних манер)  · Добре проведений час
Інтермеццо Ⅰ Пам'яті Франческо Потенца  · Невгамовні (Додаткова місія) · Бальзам і Бінс (Колеса у вогні)  · Обслуговування в номерах  · Наш друг  · Дари моря  · Явлення дракона  · Сходи в небо
Інтермеццо Ⅱ Через терни до зірок
Епілог

Випадкова вікі