FANDOM

Доріс Дей (англ. Doris Day, уроджена Доріс Мері Енн фон Каппельхофф (англ. Doris Mary Ann Kappelhoff;), рід. 3 квітня 1924) — американська співачка і актриса.

Біографія Редагувати

Молодість і початок кар'єри Редагувати

Доріс Дей народилася в Цинциннаті, штат Огайо, США. Її предки були німецькими іммігрантами. Доріс назвали на честь актриси німого кіно Доріс Кіньен, якої захоплювалася її мати. Будучи дитиною, вона захоплювалася танцями і вирішила займатися ними професійно. Але вона потрапила в автокатастрофу і від кар'єри танцюриста їй довелося відмовитися. Під час лікування вона захопилася співом, почала брати уроки, а вже з 17 років стала виступати перед публікою — спочатку соло- вокалісткою при оркестрі Барні Репп, що грав в одному з клубних ресторанів в Цинциннаті. Репп переконав її взяти псевдонім замість рідного прізвища, яку порахував занадто довгою. Так Доріс Каппельхоф стала Доріс Дей. У 1941 році, у віці 17 років, Доріс Дей вийшла заміж за музиканта з того ж оркестру, Ала Джордана, шлюб з яким тривав лише пару років, в 1943 подружжя розлучилося. Пізніше вона працювала з багатьма іншими виконавцями, зокрема з джаз- оркестрами Боба Кросбі і Ліси Брауна. Зі свінгового біг- бендом Ліси Брауна вона домоглася першого великого успіху.

Кар'єра Доріс Дей як співачки Редагувати

Під час роботи з Лісом Брауном і недовгого співробітництва з Бобом Хоупом Доріс багато гастролювала в США. На вечірці в будинку композитора Жюля Стайна Доріс виконала пісню Embraceable You, тим самим зробивши враження на Стайна і його партнера Семмі Кана. У 1953 році вийшов новий фільм з Доріс Джейн — катастрофа пісня з якого Secret Love (рос. Таємна любов), сповнена Дей, отримала Оскара в номінації Краща пісня року. Зміцнив її популярність і хіт It's Magic. У фільмі Альфреда Хічкока Людина, яка занадто багато знала Доріс виконала пісню Whatever Will Be, Will Be (Que Sera, Sera) (рос. Що буде, то буде), яка принесла їй другого Оскара. Наприкінці 1950 -х популярність Доріс Дей зменшилася. У моду став входити рок- н- рол. Але цей період тривав недовго. У 1959 році Доріс знялася разом з Роком Хадсоном в інтимну розмову, який користувався великою популярністю, і за який вона була номінована на Оскара за кращу жіночу роль. Її талант співу у фільмах часто став ігноруватися. Її альбоми Duet і Latin отримали похвалу критиків, але комерційним успіхом в США не користувалися. У 1967 році Доріс Дей записала свій останній альбом The Love Album, випуск якого відбувся лише в 1994 році.

Кінець кар'єри Редагувати

У 1968 році помер її чоловік Мартін Мелчер, залишивши Доріс купу боргів і підписавши контракт з телебаченням на випуск Шоу Доріс Дей. Доріс не змогла оскаржити контракт і в 1968 році її шоу стартувало. Дей працювала виключно для того, щоб оплатити борги. Після закінчення зйомок Доріс Дей більше не з'являлася ні на телебаченні, ні в кіно.

В Mafia Ⅱ Редагувати

Доріс Дей виконала пісню Makin ' Whoopee, яка звучить на Empire Classic Radio.

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі