FANDOM

Друга світова війна — велика світова подія; війна, що зачепила (майже) всю планету.

Історія Редагувати

Війна почалася 1 вересня 1939 року. Після підписання Версальського договору Німеччина була сильно обмежена. Країни розділилися на два табори: Антигітлерівська коаліція та Країни Осі. США перебували в коаліції, а Італія, під керівництвом Беніто Муссоліні, підтримала Ось.

Висадка на Сицилію Редагувати

Події почалися 10 липня 1943 року (початок операції "Хаскі"). Армія коаліції складалася з англо-американських військ. Командувачем британським підрозділом (8-а британська армія) був призначений Дуайт Ейзенхауер, а американським (7-а армія США) — Джордж Паттон. 82-а повітряно-десантна дивізія, в якій служив Віто Скалетта, повинна була висадитись у містах Джела та Скоглітті.

В ніч з 9 на 10 липня армією проведено 4 висадки. Для 504-го парашутно-десантного полку це було бойове хрещення. Але через сильний вітер половина американських десантників не змогли висадитись у потрібному місці.

Участь мафії в операції "Хаскі" Редагувати

В процесі побудови поліцейської держави за наказом Муссоліні місцева мафія була розгромлена, при цьому осаджувалися міста, застосовувалися тортури, жінок та дітей тримали в якості заручників. Тому, коли США шукали прихильників вторгнення, вибір пав на мафіозі. Зв'язки налагоджувалися через представника італійської мафії в Америці — Лакі Лучано. В результаті «Товариство честі» допомогло союзникам не тільки зібрати усю інформацію про Сицилію (топографічні дані, описи портів, мостів, річок, доріг), але й служило перепусткою через підконтрольні йому території: «присутність Дона в колоні поруч із американцями діяла ефективніше за усіляку зброю».

Декотрі джерела стверджують, що це міф, інші посилаються на «додаткову угоду до мирного договору, яка зобов'язувала італійську владу не тривожити громадян, що допомагали союзникам. В довгому списку імен — безліч босів сицилійської мафії».

Так чи інакше, в результаті визволення Італії життя мафіозі налагодилося, і багато з них стали шанованими політиками.

Mafia Ⅱ Редагувати

В першому розділі Віто приймає безпосередню участь в цій війні, будучи задіяним в операції по визволенню міста Сан-Челесте. Також ця війна неодноразово згадується в наступних розділах.

Випадкова вікі