FANDOM

Дружина Прокурора — персонаж гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Біографія Редагувати

Дружина Прокурора з'являється в главі Візит до товстосумів. Коли Томас Анджело і Сальваторе пробираються всередину території вила Прокурора, де Том безшумно приголомшує охоронців, і разом з Сальваторе проникають в особняк. На другому поверсі в спальні сидить перед дзеркалом дружина прокурора і приймає маску від зморшок, у неї на очах огірки і вона не могла визначити хто увійшов в спальню. Вона плутає Тома з прокурором і каже фразу: Привіт, дорогенька! У тебе сьогодні був хороший день? . Том нічого не відповідає і швидко залишає кімнату.

Захоплення дружини Прокурора: любить грати на піаніно, шити і писати романи. Іноді допомагає чоловікові в роботі, надрукувати документ і т.д.

Швидше за все, Прокурор не взяв дружину в театр, бо після роботи дуже поспішав на виставу в театр і не міг заїхати за нею. Під час його представлення Том і Сальваторе розкривають сейф і залишають непомітно віллу. Пізніше, коли Прокурор повернувся додому і через деякий час виявив пропажу документів з сейфа, він лаявся на охорону, на прислугу і на свою дружину. Після всіх цих подій він став ще старанніше копати під Сальєрі, і можливо на час залишив у спокої Морелло і його організацію . Жінка може бути вбита за бажанням гравця.

Випадкова вікі