FANDOM

Дуейн Едді (англ. Duane Eddy, народився 26 квітня 1938) — американський гітарист.

Біографія Редагувати

Народився в Корнінг, штат Нью -Йорк. Почав грати на гітарі у віці 5 років. У 1951 році його сім'я переїхала в Тусон, а потім у Кулідж, штат Арізона.

Початок кар'єри Редагувати

У 16 років разом зі своїм другом Джиммі Делбріджем заснував дует. Під час виступу на місцевому радіо знайомиться з диск- жокеєм Лі Хейзлвудом. Едді розробив техніку гри на гітарі, при якій провідну роль відіграють басові струни, щоб справити низький звук.

Середина кар'єри Редагувати

У 1958 році підписав контракт на запис синглу з Лестером Сіллах і Лі Хейзлвудом на студії"Jamie Records". У листопаді 1957 була записана інструментальна версія синглу"Movin ' n ' Groovin". Сингл"Movin ' n ' Groovin"досяг 72 рядка чарта в ТОП — 100 на початку 1958 року. У період з 1958 по 1963 роки 15 синглів входили в Top 40 списку"Billboard Hot 100". У подальшій діяльності була переписана пісня"Rebel ' Rouser", вона була виконана на саксофоні Джил Берналом і були додані крики і хлопки. Мелодія стала"суперхітом", досягнувши 6 рядка"Billboard Hot 100". Було продано понад мільйон примірників дисків з цим хітом. 9 січня 1959 Едді випустив дебютний альбом"Have ' Twangy ' Guitar Will Travel", який зайняв 5-у сходинку багатьох чартів і знаходився в них на протязі 82 тижнів. Записи Едді були відомими у Великобританії, а в 1960 році читачі британського журналу"NME"віддали більшість голосів у голосуванні за самого відомого музиканта в світі, тим самим витіснивши Елвіса Преслі. У 1960 році підписав контракт безпосередньо зі студією"Jamie Records"(без участі Хейзлвуда і Сілла). Всі пісні та альбоми, створені в перебігу терміну контракту вважалися його власними.

Кінець кар'єри Редагувати

У 1960 -х Едді почав акторську кар'єру, зігравши в таких фільмах, як"A Thunder of Drums","The Wild
Файл:Дуейн Едді наші дні.png
Westerners","Kona Coast"і"The Savage Seven". У 1962 році одружився на співачці Джессі Колтер. Влітку 1986 Едді виграв премію"Греммі". У 1994 році Дуейн Едді був введений в"Зал слави рок- н- ролу". У 2004 році Едді потрапив в журнал"Legend Award". Він став другим гітаристом, після Ліси Пауля, що потрапили в цей журнал.

У Mafia Ⅱ Редагувати

Дуейн Едді виконав пісні Cannonball, Forty Miles of Bad Road, Movin 'N' Groovin ' , Rebel Rouser, які звучать на Empire Central Radio.

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі