FANDOM

Дім, милий дімдругий розділ гри Mafia Ⅱ.

Сюжет Редагувати

Віто відлежав у госпіталі після отриманих поранень і повернувся додому на місяць. Його зустрічає Джо і організовує все так, що Віто взагалі не повертається на війну. Матері Віто це не подобається, але він заспокоює її, кажучи: "Можливо, мені Джо життя врятував". Мати Віто просить його влаштуватися на роботу до Дерека, у якого працював батько Віто.

Зранку Віто дізнається від Франчески, що його сім'я винна лихварю дві тисячі доларів. Скалетта їде до Джо, і разом вони відправляються за документами для Віто до Джузеппе, "кращого зломщика в місті". Він продає Віто відмички, і разом із Джо Віто зламує замок машини Джефферсон.

Потім друзі їдуть до Майка — викрадача і слюсаря. Той дає Віто завдання — вкрасти у негрів з-під носа машину Walter Coupe. Віто вбиває кілька бомбістів і виконує завдання. Майк дає Віто грошей. Друзі повертаються додому до Джо…

Нагорода Редагувати

Машина Jefferson Provincial, відмички, близько 300 доларів, Кольт 1911, дробовикбарі за дверима чорного ходу), револьвер.

А також досягнення, приклад — Старший брат.

Проходження (поради) Редагувати

Щоби запобігти погоні та полегшити завдання, перед відкриттям даної машини, підбіжіть до воріт: через дорогу буде стояти автомобіль із двома бандитами — пристреліть хоча б водія.

Щоби було легше відбивати атаки бомбістів, потрібно перед початком завдання пройти через бар "Самотня зірка" до чорного входу, і там на полицях перед дверима лежатиме Remington 870.

Нотатки Редагувати

  • Перед тим, як йти додому, можна переодягнутися в інший одяг, але вдома ви все одно будете в зеленій сорочці і чоботях.
  • Про батьківський борг можна дізнатися перед тим, як вам про це розповість Франческа: просто перед тим, як лягти спати, потрібно поговорити з Франческою, вона вам розповість про те, що вона працює в офісі і скаже про борг.
  • Коли Віто виходить з таксі та йде додому, якщо підійти до будь-якої людині, та почне з вами говорити – кожна на свою тему, наприклад, одна бабуся вас впізнає й запрошуватиме вас до себе додому.
  • У розділі згадується реальна людина — генерал американської армії Джордж Паттон, і він нібито особисто нагородив Віто медаллю "Пурпурне серце".
  • Можна отримати звання Справжній джентльмен, потрібно допомогти жінці полагодити автомобіль після того, як її чоловік не впорався.
  • У цьому розділі можна отримати досягнення Старший брат, що досить дивно, адже Віто, навпаки, молодше Франчески.
  • Навіть якщо ви наберете всі 2000 доларів, віддати батьківський борг все одно не вдасться аж до 5-го розділу.
  • Це єдиний розділ, де за ремонт машини платить хтось інший.
  • Також це єдиний розділ, де фоном грає пісня.
  • За початковим задумом розробників місія виглядала трохи інакше:
    • Частина діалогу Віто й Джо на початку розділу спочатку відбувалася вже в барі, про що свідчать ранні трейлери гри і зміст самого діалогу.
    • Судячи з файлів гри, знайомство із Джузеппе відбувалося вже після знайомства з Брускі. Після цього слідувало знайомство із Чарлі, якого зовсім вирізали із сюжету (проте Джо його згадує один раз – "Отже, знайди будь-який сервіс. Я знаю їхнього господаря").
    • До одного з місць призначення можна було змагатися наввипередки із Джо.
    • Дерека можна було відвідати в цій місії, хоча це було необов'язково.
    • Спочатку за сюжетом, коли Віто повернувся, було літо. Хоча, можливо, відео влітку зробили через проблеми з деякими деталями зими.
П · О · Р Розділи Mafia Ⅱ
Пролог Історична батьківщина  · Дім, милий дім  · Ворог держави (Викрадення Lassiter Series 69) ·
Закон Мерфі  · Циркулярка (Урок гарних манер)  · Добре проведений час
Інтермеццо Ⅰ Пам'яті Франческо Потенца  · Невгамовні (Додаткова місія) · Бальзам і Бінс (Колеса у вогні)  · Обслуговування в номерах  · Наш друг  · Дари моря  · Явлення дракона  · Сходи в небо
Інтермеццо Ⅱ Через терни до зірок
Епілог

Випадкова вікі