FANDOM

Дін Мартін (англ. Dean Martin справжнє ім'я Діно Пол Крочетті, англ. Dino Paul Crocetti) — американський естрадно- джазовий співак (крунеров) і актор італійського походження.

Біографія Редагувати

Дін Мартін народився 7 червня 1917 року в Штойбенвілле, штат Огайо, США, в сім'ї італійських іммігрантів Гаетано (англ. Gaetano Crocetti) і Анджели Крочетті (англ. Angela Crocetti). У підлітковому віці захопився музикою і грою на барабані. Однолітки сміялися над ним через його"неправильного англійського". Захоплювався боксом, в 16 років був боксером в напівсередній вазі з рекордом 25-11 (25 перемог, 11 поразок). У 20 років Діно став виступати з місцевими музичними групами і кинув спорт.

Початок кар'єри співака Редагувати

У 1946 році Дін Мартін випустив свій перший сингл Which Way Did My Heart Go ?. Між тим він
Файл:Дін Мартін і Джеррі Льюіс.png
знайомиться з естрадним коміком Джеррі Льюісом. Офіційний дебют Мартіна і Льюїса відбувся в клубі 500 24 липня 1946 року в Атлантік-Сіті. Власник клубу Пол Д'Амато з Атлантик -сіті на прізвисько Скінні (з англ. Худий), заздалегідь попередив Джеррі і Діна про те, що у разі невдалого виступу вдруге, вони обидва будуть звільнені. Роль Пола Д'Амато в Лоджі, згідно думку головного юрисконсульта комітету конгресу з розслідування політичних вбивств, полягала в тому, щоб захищати інтереси глави чиказької мафії Сема Джанкана. До 1960 -им Дін став повноправним співаком, а також продюссером, актором і режисером. Дует Діна і Джеррі розпався в 1956 році, через те, що Джеррі знайшов собі іншого партнера.

Сольна кар'єра Редагувати

У 1957 році Дін зіграв кілька ролей у великому кіно. Через рік він знайомиться з Френком Сінатрою на
Файл:Крисіная стая.png
зйомках фільму І підбігли вони. У ньому Дін разом з Френком відіграють головну роль. Після цього Дін набирає популярність. До середини 60 -х років він вважався однією з головних зірок голлівудського кінематографа. Дін Мартін був різноплановим актором і з однаковим успіхом знімався в комедіях, вестернах, мюзиклах, військових драмах і сімейних телесеріалах. Більше 30 років Дін Мартін був одним з найпопулярніших артистів Лас- Вегаса. Складався в групі"Щуряча зграя".

Зв'язки з мафією Редагувати

Майкл Фрідленд, який написав книгу про Діна Мартіна, вважає, що Дін Мартін підтримував ділові зв'язки з різними ватажками мафії. Він стверджував, що на початку кар'єри Діну надали допомогу учасники Чиказького синдикату (англ. Chicago Outfit). Дін Мартін мав дружні стосунки з двома мафіозними лідерами Джоном Розеллі та Ентоні ФІАТ (Тварина).

На телебаченні Редагувати

У 1965 році Мартін став провідним щотижневого комедійного шоу на телеканалі NBCШоу Діна Мартіна (англ. The Dean Martin Show). Це шоу снізискало популярність у жителів США, настільки велику, що Дін надовго продовжив свій контракт з NBC і потрапив до Книги Рекордів Гінеса. Режисером шоу був близький друг Мартіна Грег Гаррісон.

Останні роки життя Редагувати

В останні роки життя Дін Мартін гастролював по США разом з Френком Сінатрою і Семмі Девісом. На початку 1995 року Мартін віддалився від громадського життя. Дін був завзятим курцем. У 1993 році йому поставили діагноз"Рак легенів". Від хірургічного втручання Мартін відмовився. Він помер від гострої дихальної недостатності різдвяним ранком 25 грудня 1995 в половині четвертого ранку у себе вдома в Беверлі- Хіллз, штат Каліфорнія, СШАу віці 78 років.

В Mafia Ⅱ Редагувати

Дін Мартін виконав пісні Ain't that a kick in the head, Return To Me, That's Amore, які звучать на Empire Classic Radio.

Цікаві факти Редагувати

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі