FANDOM

Едді Скарпа — один із ключових персонажів гри Mafia Ⅱ і Joe’s Adventures; капо сім'ї Фальконе і власник ресторану "Мальтійский сокіл".

Біографія Редагувати

Едді Скарпа — капореджіме в сім'ї Карло Фальконе. Оскільки він"права рука"Фальконе, Едді іноді сам виконує роботу, але зазвичай доручає всякі завдання солдатам сім'ї. У DLC Joe’s Adventures Едді з'являється в якості нового друга Джо Барбаро. Капо по імені Рокко зраджує Карло Фальконе, і мало не вбиває Едді і Джо в борделі"Котячий будинок", що належить Рокко. Наприкінці гри Джо скидає зрадника з даху багатоповерхової будови прямо на капот машини, в якій сидів Скарпа. Едді ж був на цьому завданні в якості"шухеру". У подяку за вірну роботу і вбивство Рокко, Карло подарував Едді ресторан "Мальтійський сокіл", який відтепер є штаб-квартирою сім'ї Фальконе. Тепер здебільшого Едді проводить свій вільний час там. Він любить випивати, і навіть якщо попросить не давати йому багато пити, він все одно сам же нап'ється"в устілку".

Joe’s Adventures Редагувати

У 1950 році, завдяки Тоні Бальзамо, знайомиться з Джо Барбаро, який був відсутній в місті 5 років. Джо починає виконувати різні доручення Едді і поступово стає його другом.

'Mafia Ⅱ' Редагувати

  • Через рік, в 1951-му, Едді виявив, що Френкі Поттс працював на ФБР. Він власноручно вбив Френкі, а тіло сховав у багажник свого автомобіля. Через дві доби він знайомиться з Віто, давнім другом Джо, який щойно повернувся з в'язниці, через 6 років. Едді разом з Джо взяли його на вечірку в бордель. Після того, як хлопці напилися і повеселилися, Едді згадав про тіло, тому що від другого початку йти жахливий сморід. Вони закопали тіло Френкі на околиці Хілвуд а.
  • Пізніше Едді доручає Джо і Віто продати сигарети, проте дорученням не вдається збутися, тому що компанія бріолінщіків підпалює вантажівка з цигарками. Едді був обурений, почувши це, і наказав Джо і Віто, щоб вони повернули йому 2000 доларів, які вони втратили.
  • Харві Епстайн, Френкі Мік і Тоні Бальзам зникли з невідомої причини. Едді почав підозрювати, що за пропажею варто Лука Гурине. Він доручає цю справу Віто і як виявляється, був правий у своїх побоюваннях.
  • Він також був присутній, коли Віто і Джо вступали в сім'ю.
  • Едді і Карло вирушили на квартиру Джо, щоб обговорити змова з метою вбивства Клементе в готелі. Джо і Віто вдалося вбити Клементе, але Марті був убитий під час процесу, Джо був злий на Едді, тому що він назвав смерть Марті"невеликою платою".
  • Едді наказав Генрі Томасіна вбити Лео Галанте, але він цього не виконав, сказавши:" Він втік ".
  • Едді був посланий, щоб забрати гроші з Генрі після того, як дізнався про наркотики.
  • Він дізнається про перестрілку в ресторані Червоний Дракон, яка викликала ворожнечу між Тріадою і мафіозі — сім'ями Емпайр-Бей.
  • Едді — алкаш

Місії Редагувати

Mafia Ⅱ Редагувати

Joe’s Adventures Редагувати

Особистість Редагувати

Впевнений у собі людина, яка здатна легко втиратися в довіру людей. Один з найнебезпечніших людей не тільки в сім'ї Фальконе, але і у всьому Емпайр -Беї. Едді Скарпа — життєрадісний антісоціал. Має слабкість до алкоголю, любить перебувати в оточенні напівголих дівчат і жартувати. Карло потай вважає Едді тягарем через погано приховуваного алкоголізму. Як і Генрі Томасіна, є постійним відвідувачем борделя "Котячий будинок". Едді був заарештований за контрабанду кілька разів і провів чотири роки позбавлення волі у в'язниці. Через свого алкоголізму він кілька разів перебував у стані важкої депресії. Його можна описати словами"веселий соціопат". Виступає в ролі"капітана Джо і Віто", щоб допомогти їм піднятися по кримінальних сходах в сім'ї Фальконе.

Сім'я Редагувати

Автомобілі Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • Не любить, коли до нього звертаються"Містер Скарпа". Це було показано на чолі"Наш друг".
  • Ролик з закапуванням тіла Френкі Поттса є відсиланням до фільму"Славні хлопці", де троє бандитів закопують тіло Біллі Батса.
  • В англійському трейлері 'Mafia Ⅱ', Едді був озвучений іншим актором. У грі його озвучує Джо Хана.
  • Можливо, що після смерті Карло Фальконе він не став доном, а залишив сім'ю (або ж був убитий).
  • Едді є одним із символів гри 'Mafia Ⅱ' поряд з Віто, Джо і Генрі.
  • У 7 чолі з'ясовується, що улюблений співак Едді — Дін Мартін. Можна почути, як вони з Джо підспівують його пісні"Return To Me", яка в російській версії залишилася непереведеної в багатьох версіях гри, а й є винятки.
  • Навіть якщо він здається італійцем або сицилійцем, він не знає італійську. У 7 розділі, коли Джо і він почали співати пісню"Return To Me"і Джо вимовляє фразу:"Це найкраща частина", Едді скаже:"Ну не знаю я італійського". Хоча це може бути всього лише результат сильного алкогольного сп'яніння.
  • " Скарпа"з італійської перекладається як" башмак".
  • Дуже часто носить світло- бежеві костюми.
  • Вражаюче схожий на Ніколя Саркозі — колишнього президента Франції. Відмінність же ігрового персонажа лише в більш повному додаванні і в зачіски.
  • Схильний до алкоголізму.
  • Він один з небагатьох персонажів хто народився в США, і не в місті де проходять дії гри.
  • У 7 чолі якщо Віто вийде з машини в той час, як Едді співає, той йому скаже"Віто, тобі що, не подобається як я співаю ? Гаразд тобі, сідай, більше не буду"і припинить свій спів.
  • Едді носить той же костюм, що і Джо на ранніх артах. Однак у Christmas Confession trailer, він і Джо вже одягнені в однакові костюми. Можливо цим хотіли показати, що Джо більше симпатизує Едді, а Віто в чорних костюмах Генрі.
  • Дивно, що Едді не купив ще один Lassiter, адже Potomac не особливо приваблива і розкішна.

Помилка цитування: Для існуючого тегу <ref> не знайдено відповідного тегу <references/>

Випадкова вікі