FANDOM

Едді Фу — персонаж DLC 'The Betrayal of Jimmy'.

Біографія Редагувати

Незважаючи на те, що Едді був народжений в Чайнатауне, він має великі зв'язки в місті. Його брат з митної служби нелегально постачає товари з Китаю. Едді робить сурогатну алкогольну продукцію в Південному Мілвілл. Також йому"підвладна"поліція міста, за допомогою якої він залякує ворогів.

Едді дуже піклується про китайських іммігрантів, як про рідних. Наприклад, він часто прокладає початок карнавалам в китайському кварталі, де їжа та напої китайцям даються безкоштовно. Також заради того, щоб продемонструвати бойову доблесть, він проводить щорічні турніри"Золотий Кулак", переможцеві якого дістається отличнейшая машина і $ 1000.00.

На протяг DLC Betrayal of Jimmy він є основним антагоністом лінійки квестів Тема поряд з Ілроем Тасслом. У якийсь момент він вирішується направити парочку відмінних вбивць до Броді, але Джиммі зупиняє в Хайбруке.

Після невдалого замаху на Тема, три боса китайських сімей Гонконгу вирішують поїхати в Емпайр- Бей, щоб розібратися з ситуацією. Знову з'являється Джиммі, і перериває життя всіх трьох у Південному Мілвілл.

Тепер Едді мав внутрішні проблеми з гонконгівського Тонга, і був слабкий як ніколи. Крім того, в його рядах знайшлася"щур", який вирішив здати всю контору. Фу наказує знищити нахабу, але Джиммі захищає хлопчини за наказом Броді.

З цього моменту смерть Едді Фу — питання часу. За його справи він був притиснутий з усіх боків: поліцією, ірландцями і навіть гонконгівського сім'ями. Тем дає Джиммі вказівку поїхати в ресторан"Червоний Дракон" і прикінчити Едді, з чим Карелла справляється чудово.

Випадкова вікі