FANDOM

Емпайр-Бей (англ. Empire BayЗатока Імперії або Бухта Імперії) — місто в іграх Mafia: The City of Lost Heaven, Mafia Ⅱ з усіма її DLC та додатковими іграми.

Емпайр-Бей (на ранніх стадіях розробки називалося Емпайр-Сіті (англ. Empire CityІмперське Місто) — вигадане місто Східного узбережжя США. Назва є відсиланням до прізвиська штату Нью-Йорк (Імперський штат). В цілому, архітектура міста ідентична архітектурі Нью-Йорка, при цьому Емпайр-Бей має невеликі схожості з Лос-Анджелесом. До виходу гри говорилося, що Емпайр-Бей — це суміш Нью-Йорка і Сан-Франциско, хоча в місті немає ніяких пам'яток або впізнаваних будівель із Сан-Франциско, також у грі відсутні очевидні подібності з іншими великими містами США, окрім Бостона[1]. На відміну від міста Лост-Хевен, в Емпайр-Бей відсутній аеропорт, що дивно, враховуючи швидкозростаюче населення мегаполісу[2].

Емпайр-Бей — столиця вигаданого штату Бей. Площа карти ігрового світу складає близько 7,8 квадратних кілометрів (3 кв. милі). З самого початку гри можна потрапити в будь-яку точку міста. Основними ключовими місцями в Емпайр-Бей є:

  • Місця проживання — місця проживання героя, де він зберігає одяг, їжу та автомобілі. Служать місцем збереження.
  • Ресторани, бари й перекусні — місця, де можна придбати різні напої та закуски, такі як сендвічі, гамбургери тощо. Служать місцем відновлення втраченого здоров'я.
  • Автосервіси — місця, де герой може полагодити автомобілі, змінити колір, двигун тощо. Використовуються як укриття від поліції.
  • Магазини одягу — місця, де герой може перевдягнутися, вибрати різний одяг на свій смак. Служать так само місцем укриття від поліції. Якщо героя переслідує поліція, достатньо тільки зайти в магазин і перевдягнутися.
  • Бензозаправки — місця, де герой може поповнити запаси палива для автомобіля.
  • Магазини зброї — місця, де герой може придбати зброю і боєприпаси. Пограбувати магазин зброї дуже непросто, оскільки в продавця є дробовик, але дістає він його дуже повільно.

Історія Редагувати

Емпайр-Бей був заснований у 1547 році італійським дослідником Джуліо Констандіо й був названий Порто-Романо. Місто до XVII століття служило простим торговим портом в гирлі ріки Калвер. Але згодом перейшло під голландське панування. Під голландським правлінням місто швидко зростало і розвивалося, поки, нарешті, не виросло в найбільшу колонію на Східному узбережжі. Воно залишиться під голландським пануванням до 1694 року, поки не буде передане у володіння британським колоністам на чолі з губернатором сером Джоном Стенмором. Саме ця людина пізніше дасть місту назву — Емпайр-Бей. Стенмор буде керувати містом до 1734 року — дати своєї відставки. Місто залишиться під британським пануванням до війни за незалежність, в ході якої британські військові використовували його як в'язницю для американських військовополонених.[3] В XIX столітті, у зв'язку з хвилями імміграції, в місті були засновані такі райони, як:

На початку XX століття місто дійсно виросло до небувалих розмірів. Була побудована гребля Калвера. У місті була організована мережа готелів і розважальних комплексів з метою привабити більше туристів для підвищення прибутку. Розквітом міста стали 1940-1950 роки. На даний момент в місті налічується понад 7 мільйонів осіб. Тепер, після стількох років, Емпайр-Бей — одна з найрозвиненіших метрополій не тільки на Східному узбережжі, а й у всій Америці.

Решта неназваних районів міста:

Підприємства Редагувати

У місті знаходиться багато штаб-квартир таких великих світових брендів, як Swift-Cola та Big Break Tobacco. Також в місті можна знайти безліч інших підприємств у сфері обслуговування й харчування, це — як різні готельні та нафтові агентства, так і сфера швидкого харчування "Fast Food".

Географічне розташування Редагувати

Емпайр-Бей розташований на Східному узбережжі США, на обох берегах ріки Калвер. Місто знаходиться в сільській місцевості й оточене горбистим масивом, як і провінційні області штату Нью-Йорк. Досить дивно, що місто немає автодорожнього сполучення з іншими містами. Траса, що проходить по дамбі, зв'язує якісь міста, але в Емпайр-Бей не заходить.

Вулиці Редагувати

Назви більшості вулиць в грі не згадуються. Відомі наступні вулиці:

Правопорядок Редагувати

При порушенні закону, а саме Правил дорожнього руху або правопорядку на вулицях, настає:

  • Попередження: якщо хто-небудь був помічений у бійці з іншою людиною.
  • Штраф: за невелике правопорушення — незначне перевищення допустимої швидкості, зіткнення з дорожнім знаком або з іншими машинами.
  • Арешт: за демонстрацію зброї на вулиці, стрілянину, викрадення машин, серйозну аварію, напад на поліцейського або громадян, відмову платити штраф поліцейському, пограбування магазинів.
  • Стрільба на ураження: за вбивство і наїзд на перехожих, вбивство поліцейських чи стрілянину в них (також за багаторазову стрілянину у повітря), опір арешту.

Однак поліція в Емпайр-Бей корумпована й "брудна" в усіх значеннях. За певні порушення можна відкупитися хабарем. Головним підрозділом правоохоронних органів є департамент поліції.

Засоби масової інформації Редагувати

В Емпайр-Бей є три різних радіостанції:

  • Empire Central Radio — направлене в основному на молодь, там грають останні поп-хіти й транслюється програма Річарда Фоксбері Programming Host.
  • Empire Classic Radio — грають класичні мелодії старих років і транслюються більш серйозні передачі.
  • Delta Radio — грає в основному ритм-енд-блюз, а також хіти рок-н-ролу, що стали зараз класикою цього жанру. Ведучий на радіо — Семмі Стівенс.

В Емпайр-Бей також виходять п'ять широкоформатних газет:

Також, швидше за все, в Емпайр-Бей є головний телевізійний канал «Empire Bay Channel» (EBC).

Сім'ї Редагувати

У кримінальному "пеклі" Емпайр-Бей є три Сім'ї:

В неканонічному DLC Jimmy's Vendetta існує лише одна Сім'я італійської мафії:

00.Карта криміналу Емпайр-Бей (доп.)

Карта криміналу: Коричневі — Клементе, Фіолетові — Бріолінщіки, Сині — Фальконе, Чорні — Бомбісти, Зелені — Вінчі, Червоні — Тонги, Темно-Сині — Ірландці

Банди Редагувати

Окрім "трьох Сімей", які правлять містом, існують дрібні банди, які теж беруть участь у злочинній діяльності міста:

Появи Редагувати

Місто Емпайр-Бей з'являється в усіх іграх серії, окрім Mafia Ⅲ.

Примітки Редагувати

  1. Тунель Сауспорта є прототипом реального Великого Бостонського тунелю.
  2. Хоча, якщо він насправді є і знаходиться десь за містом, то він ніким не згадується ні в одній з ігор, і всі мешканці міста надають перевагу залишати місто та приіжджати в нього по залізничних коліях, що й доказує повну відсутність аеропорту.
  3. Завантажувальні екрани Mafia Ⅱ

П · О · Р Міста й країни
США Лост-Хевен  · Емпайр-Бей  · Новий Орлеан  · Беркланд  · Чикаґо  · Луїсвілл
Італія (Сицилія) Палермо  · Сан-Челесте  · Сан-Мартіно
Чехословаччина Брно
СРСР Ялта
Німецька імперія (Третій Рейх) Дрезден  · Берлін
П · О · Р Місця Емпайр-Бей
Аптаун Квартира Віто  · Поліцейська дільниця  · Лікарня  ·
Управління з регулювання цін  · Автобусна станція  · Парковка
Вест-Сайд Ресторан "Мона Ліза"  · Будівля суду  · Алея  ·
Агентство нерухомості Річарда Бека  · Уайтхол білдінг
Ґрінфілд Вілла Скалетта  · Парк Ґрінфілда  · Будинок Томмі Анджело  · Спостережний пункт  · Особняк Вінчі
Дамба Дамба Калвера  · Електростанція дамби Калвера  · Яхт-клуб
Діптон Вокзал
Іст-Сайд Лінкольн-парк
Кінґстон Магазин "Army Navy"  · Стадіон  · Квартира Луїджі Счетти  ·
Бар "Зелений пагорб"  · Станція метро "Кінґстон"
Маленька Італія Бар "У Фредді"  · Магазин Джузеппе  · Квартира Скалетти  · Квартира Джо  · Знак Хілвуда  · Автосалон "Даймонд Моторс"  · Перукарня Рокко  · Квартира Марії Аньєлло
Мідтаун Емпайр-Бей Білдінг  · Готель "Герб Емпайра"  · Великий Імперський банк  ·
Ресторан "Мальтійський сокіл"  · Ред Черч  · Кінотеатр "Твістер"  ·
Калвер-білдінг  · Будівельна ділянка  · Ательє Венджела
Мілвілл
(Північний та Південний)
Стара ливарна  · Бар "Скажений кінь"  · Бар "Дреґстріп"  ·
Гараж Мілвілла  · Друкарня  · Ливарна Вестбенк
Ойстер-Бей Бордель "Едемський сад"  · Квартира Марті  · Особняк Фальконе
Порт Офіс Дерека  · Автокран  · Маяк  · Склад спільного зберігання
Ріверсайд Автосвалка Брускі  · Бойня Клементе  · Каналізація
Сауспорт Офіс Бруно  · Автомайстерня Чарлі
Сенд-Айленд Супермаркет Максвелла  · Лікеро-горілчаний завод  ·
Ресторан "Steaks & Chops"  · Мізері-Лейн — квартира 233
Хайбрук Особняк Ґаланте  · Особняк Клементе  · Особняк Ель Ґреко
Хантерс-Пойнт Бар "Самотня зірка"  · База Еверґрін-Стріт  · Колишня квартира Скалетти
Хілвуд Планетарій  · Стара обсерваторія  · Вілла в Хілвуді
Чайнатаун Ресторан "Червоний Дракон"  · Склад "Дари моря"
Вулиці Автострада  · Бейкер-Лейн  · Вільямс-Крезент  · Дженкінс-Стріт  · Еверґрін-Стріт  · Калвін-Стріт  ·
Мізері-Лейн  · Оук-Стріт  · Палісад-Стріт  · Плекет-Стріт  · Рівер-Стріт  · Центральна вулиця
Мости/тунелі Великий Верхній міст  · Ріверсайдський міст  · Хайбрукський міст  ·
Тунель Аптауна  · Тунель дамби Калвера  · Тунель Сауспорта
Мережі
магазинів та барів
Магазин "МакКласкі і син"  · Магазин "Все для авто"  · Магазин "Одяг Діптона"  ·
Перекусна "Емпайр Дайнер"  · Перекусна "Стелла Дайнер"  · Автосервіс "Блискуча автомийка"
Інше Хартманнська федеральна в'язниця  · Ріка Калвер  · Гоночна траса  · Піцерія Скалетта

Випадкова вікі