FANDOM

Завантажувальний екран — заставка у Mafia Ⅱ, що з'являється на екрані в момент завантаження збереженої гри або проходження однієї з глав. Вона включає в себе затемнене фонове зображення головного меню та інформацію, яка допомагає в різних ситуаціях, що розповідає про Емпайр -Беї і деяких пам'ятках міста, мафіозних законах і сім'ях, а також показує цитати Томмі Анджело в суді над Енніо Сальєрі. Всю інформацію з заставок можна знайти на цій сторінці.

Повідомлення Редагувати

Ігровий процес Редагувати

  • Відкрите носіння зброї на публіці протизаконно. На вулицях тримайте зброю не на виду; діставайте його тільки тоді, коли мають намір пустити в хід.
  • Перезаряджати в укритті. Чи не працюйте мішенню. Укриттями можуть служити практично всі предмети, за якими на вигляд можна сховатися, в тому числі машини. Залишатися на відкритому місці в перестрілці — безкоштовний квиток в морг.
  • Укриття в перестрілках — запорука того, що ви залишитеся в живих. В якості укриття можна використовувати майже будь масивний предмет. Щоб прицілюватися і стріляти з укриття, використовуйте функцію наближення.
  • Щоб ганяти, не побоюючись копів, стежте за радаром.
  • За допомогою прискорення можна також перелазити через перешкоди, наприклад паркани, машини або ящики. Це хороший спосіб відірватися від ґанґстерів або поліцейських.
  • Щоб легше орієнтуватися, використовуйте маркери на карті. Маркер відображається на радарі, допомагаючи вам орієнтуватися в місті.
  • Ваш персонаж відновлює здоров'я з плином часу. Однак, якщо він отримає дуже багато шкоди, його максимум здоров'я знизиться. Їжа або пиття відновлять планку здоров'я до максимуму.
  • Поліція Емпайр- Бея вимагає від водіїв дотримуватися швидкісного режиму. Для безпечного водіння використовуйте обмежувач швидкості. Якщо копи хочуть оштрафувати вас за перевищення швидкості, ви можете або зупинитися заплатити штраф, або спробувати втекти, ризикуючи більшими неприємностями.
  • Коли ви в розшуку, кожен коп в місті кинеться за вами в погоню, як тільки побачить.
  • Якщо за вами женуться копи, зрізайте шлях і користуйтеся провулками.
  • Чим більше злочинів ви зробите, тим більше поліції на вулицях міста.
  • Щоб не платити штраф за перевищення швидкості, використовуйте обмежувач швидкості в машині. Акуратне водіння в місті — хороший спосіб уникнути проблем з поліцією і витрат на ремонт вашої улюбленої машини.
  • Поліцейські і поліцейські машини на радарі показані синіми значками. Уважно стежте за їх становищем, коли хочете зробити щось незаконне.
  • Щоб знизити радіус повороту на високій швидкості, використовуйте ручне гальмо.
  • Якщо ви зробите тяжкий злочин, свідомі громадяни донесуть на вас. Копам не обов'язково бачити вас за вчиненням злочину, щоб отримати ваш опис.
  • Щоб дати поліції хабар за виключення вас з розшуку, зателефонуйте в поліцію з телефонної будки. Не можна дзвонити з будки на увазі у копів, спочатку потрібно їх струсити.
  • Щоб не потрапляти на очі копам, використовуйте укриття.
  • Взимку потрібна особлива обережність при водінні. На обледенілій дорозі зчеплення гірше.
  • Грабувати магазини — непоганий спосіб швидко знайти гроші і не платити за товари, якщо ви у відчайдушному положенні, але ви обов'язково звернете на себе увагу поліції.
  • Розумний людина не витягне зброю в збройовому магазині. Власник зазвичай озброєний.
  • Якщо не хочете привертати уваги, підкрадайтеся до ворогів ззаду пригнувшись, щоб вбивати їх безшумно.
  • Щоб заробити гроші тисніть машини за допомогою"Звіра"на звалищі Майка Бруски. Дерек Папалардо [1] скуповує розкішні моделі 50 -х років для експорту в Південну Америку.
  • Якщо у автомобіля простріляні шини, він управляється з працею. Попадання в бензобак викликає вибух машини.
  • Попадання в бензобак викликає вибух машини.
  • Якщо машина занадто пошкоджена, вона ламається. Ви можете полагодити двигун, піднявши капот, але повний ремонт можливий тільки в майстерні.
  • В автосервісі можна додати машині індивідуальний стиль і збільшити її характеристики. Тюнінговані машини полегшують догляд від поліції.
  • Якщо машина, яку ви ведете, розшукується поліцією, над радаром з'являється значок із зображенням номерного знака. Щоб легалізувати машину, змініть номера або перефарбуйте машину в автомайстерні.
  • Ставте свої улюблені машини в свій гараж, щоб зібрати колекцію. Модернізуйте машини, щоб бути швидше і маневреннее всіх. Просто не забувайте зберегти їх після візиту в автосервіс.
  • Збирайте колекцію красунь, розшукуючи журнали"Плейбой". Їх можна знайти серед предметів інтер'єру і переглянути в меню"Колекція".
  • Збирайте плакати"Розшук" на стінах і в провулках. Фотографії цих небезпечних злочинців можна подивитися в меню"Колекція".

Мафія Редагувати

  • Слово"мафія"можна вільно перекласти з сицилійського як"чванство"або"нахабство". Так організацію називає преса, а самі мафіозі називають себе, свою структуру та ієрархію багатьма словами, але не так.
  • Стати членом американської мафії може тільки сіцілієць чи італієць. Неіталійцем часто співробітничають з мафією, але увійти до її складу їм не дано.
  • Коли людина стає повноправним членом мафії, вбити його можна тільки з попереднього дозволу боса його сім'ї.
  • Омерта — це кодекс мовчання, дотримуватися який члени мафії урочисто клянуться при вступі до організації. Ті, хто порушить омерту і видасть інформацію про організацію владі, засуджуються до смерті керівництвом мафії.
  • Консільєрі — радник боса. Це особливо довірена людина, який залагоджує спори з іншими сім'ями, пропонує розумні поради і управляє законною стороною бізнесу.
  • Американська мафія нажила величезні гроші на бутлегерством під час сухого закону. З відновленням вільного обігу алкоголю в 1933у грошовий потік обмілів, і напруженість між мафіозними сім'ями стала наростати.
  • Пентіти — це мафіозі, який став донощиком. Наприкінці 30 -х років Томмі Анджело доніс на сім'ю Сальєрі в Лост-Хевене, і не просто доніс, але викрив внутрішню структуру мафії, зробивши її відомої як правоохоронним органам, так і американської публіці.
  • Вулицями Емпайр- Бея розгулюють ворожі ґанґстери. Якщо напасти на них, інші члени банди теж кинуться в бійку.
  • Організовану злочинність в Емпайр -Беї контролюють три сім'ї: Вінчі, Фальконе і Клементе.
    • Сім'ю Клементе очолює Альберто Клементе. Клементе тримає бар "У Фреді" в Маленькій Італії, бійню в Ріверсайде і кришує безліч дрібних фірмочок по всьому місту. Клементе жадібний і нерозбірливий у засобах; інші сім'ї вважають його організацію"мафією другого сорту".
    • Лука Гурине — капо в сім'ї Альберто Клементе. Його штаб -квартира — бар"У Фреді"в Маленькій Італії. Лука рідкісний садист і користується заслуженою поганою славою серед повій Емпайр- Бея.
    • Карло Фальконе — глава кримінальної сім'ї Фальконе. Карло — жорсткий і жорстокий прогресист, який вважає, що американська мафія повинна порвати з сіцілійськими традиціями. Карло і його найближчий помічник Едді Ськарпа — двоє чи не найнебезпечніших людей в Емпайр -Беї.
    • Штаб -квартирою сім'ї Фальконе служить ресторан "Мальтійський сокіл". Назва ресторану відображає любов Карло Фальконе до детективних романів. Едді Ськарпа, друга особа в сім'ї Фальконе, керує повсякденною роботою ресторану і проводить велику частину часу в його барі.
    • Френк Вінчі і його близький друг Лео Галанте прибутку в Емпайр- Бей з Сицилії в 1908у. Разом вони створили найуспішнішу кримінальну організацію в історії Емпайр- Бея, в якій Френк був руками, а Лео — мозком.
    • Сім'ю Вінчі очолює Френк Вінчі. Френк — непохитний традиціоналіст, сфера його інтересів лежить в будівництві та азартних іграх. Вінчі також контролює профспілка докерів Сауспорт а, використовуючи свій вплив для того, щоб доїти торгові кораблі, що приходять в порт. Контроль над портом також дає йому великі можливості для контрабанди.
  • Комісія — це керівний орган американської мафії. Складається з глав великих сімей, вона контролює діяльність мафії, прагнучи не допустити воєн між сім'ями.

Емпайр- Бей Редагувати

  • Емпайр- Бей був заснований в 1547у італійським землепроходцам Джуліо Контадіно і спочатку був названий Порто -Романо на честь рідного міста засновника, Риму.
  • У перші п'ятдесят років свого існування Емпайр- Бей був просто торговим постом в гирлі річки Хітсон. Лише в XVII столітті, з приходом голландців, він виріс з крихітного поселення до великого міста.
  • Назва"Емпайр- Бей"місто отримало в 1694у від свого першого англійського губернатора, сера Джона Стенмора, який правив колонією цілих 45 років.
  • Протягом усієї своєї історії Емпайр- Бей служив одним з основних каналів імміграції в Сполучені Штати . Безліч районів міста виникли на черговій хвилі імміграції.
  • Емпайр- Бей — один з основних промислових центрів на Східному узбережжі США. У місті знаходяться головні офіси таких знаменитих корпорацій, як"Сфівт -Кола","Траго Ойл", "Біг Брейк Тобакко", а через міські порт и їхньої продукції відвантажуються на весь світ.
  • Населення Емпайр- Бея зросла з 3 мільйонів на початку століття до 7 з гаком мільйонів в 1940 ріку.
  • В Емпайр -Беї три радіостанції. Центральне радіо грає новітні поп- хіти, радіо Класика — для любителів ретро, а Дельта — заповідник ритм- енд- блюзу.
  • Легендарний Великий Верхній міст перетинає річку Калвер, пов'язуючи Аптаун і Хантерс-Пойнт. В 1894у, коли він був побудований, він став найдовшим підвісним мостом у світі і утримував це місце в наступні десять років.
  • Лінкольн- парк був розбитий в 1867у. Щоб увічнити пам'ять популярного президента, планувальники вирішили зберегти прекрасний куточок природи посеред стрімко зростаючого мегаполіса.
  • Перлина пагорбів за межею Емпайр- Бея — Дамба Кулвер [2] , абсолютно неймовірне гідротехнічна споруда. Побудована в 1933 ріку, вона тоді стала в найбільшій у світі гідроелектростанцією і досі забезпечує електрикою більше 20 тисяч будинків у штаті Бей.
  • Готель"Герб Емпайр"в Сауспорте [3] був знаменитий своїми шикарними балами за участю кінозірок, фінансових магнатів і політиків. В 1942у готель згорів дотла і тепер перебудовується: цей багатомільйонний проект забудови повинен здивувати весь світ.
  • Знаменитий австрійський комерсант Йозеф Вангелі, в Америці перетворився на Венджела, втік до Емпайр- Бей на рубежі Другої Світової війни. Його новий універсальний магазин в Мідтауне особливо знаменитий своїм високоякісним готовим платтям.
  • Знаменитий сендвіч"Бей Деккер"з мережі закусочних "Емпайр- Бей Дінер" зараз подають приблизно в 50 000 готелів і ресторанів по всьому світу. Його винахідник, Ерні Сендс, спочатку створив сендвіч у 1918 році із залишків фуршету на честь закінчення Першої Світової війни.
  • Ресторан "Мона Ліза" в Вест-Сайді належить босові мафії Френку Вінчі і служить для відмивання грошей, отриманих від менш легального бізнесу. Френк назвав ресторан на честь своєї покійної дружини.
  • Кінгстон — центр ірландської діаспори Емпайр-Бей. Колись кравецький квартал Емпайр- Бея, Кінгстон став місцем, де осіли багато ірландські іммігранти, що приїхали до Америки в кінці XIX століття.
  • Ірландський фабрикант Джон Діптон відкрив перший магазин готового одягу "Одяг Діптона" в Кінгстоні близько 1850 року. З тих пір його заклад заслужило високу репутацію за відмінну якість, магазини Діптона існують у всіх великих містах США.
  • Емпайр Бей Кеннонс — бейсбольна команда міста. Вона була утворена в 1903 році, а через двадцять років переїхала на Кінгстона стадіон. Щороку цей стадіон вміщує більше двох мільйонів фанатів"Кеннонс".
  • Китайський квартал Емпайр- Бея — найбільше скупчення китайців в Західній півкулі. Першими китайцями, котрі облаштувалися тут в XVIII столітті, були торговці і моряки, а потім квартал розрісся у XX столітті: кравці, пральні і ресторанчики приваблюють сюди тисячі емігрантів з континентального Китаю.
  • Грінфілд — затишний житловий район в передмісті, розташований на узбережжі за Кінгстонською стадіоном. Побудований в кінці 30 -х років, цей район — бажаний перший крок з міста для багатьох молодих сімей.
  • Банда "бомбістів" орудує на вулицях в трущобах Сенд -Айленд а і Хантерс в південно -західній частині міста.

Цитати Томмі Анджело Редагувати

  • Я став злочинцем, тому що не хотів стати жертвою.
  • У злодіїв немає і не може бути честі. Ці люди приймають клятви вірності, але для їх босів їх присяга — всього лише спосіб санкціонувати вбивства і виправдовувати репресії.
  • Подивіться, що сталося під час сухого закону: жменька бідних, неосвічених іммігрантів з Сицилії стала сильнішою всіх законів, судів і поліції в Штатах. Це треба було зуміти.
  • Я описую спосіб життя, який виник серед лимонних гаїв Палермо півстоліття тому і з тих пір аніскільки не змінився — суспільство обраних, що стоїть над законом.
  • Енніо Сальєрі тисне на страх людей втратити те, що вони мають, щоб вони стали слухняними і прийняли його"​​захист".
  • Я особисто був свідком як мінімум п'ятнадцяти випадків, коли Енніо Сальєрі особисто віддавав розпорядження про вбивство. Він вбиває своїх підлеглих і клієнтів точно так само, як садівник просапує клумбу.
  • Багато йдуть в цей бізнес через жагу влади. Їм плювати на будь-які правила, крім власних.
  • Бутлегерство приносило великі гроші, але це далеко не все. Я знав сутенерів, лихварів, фальшивомонетників і контрабандистів, які працювали під дахом Сальєрі і віддавали йому частку прибутків.
  • Весь цей час ми прикривалися рівнями відстороненості. Бос віддає наказ по ієрархії, і кожен її рівень віддаляє тебе від злочину. Шістки, такі як я і Поли, ризикували життям, а боси насолоджувалися спокоєм і безпекою своїх будинків.
  • Коли ти працюєш на мафію, оточують тебе поважають. Кожен знає, що ти можеш допомогти йому, але ти ж можеш його і знищити. Вибір за тобою.
  • Якщо звичайний хлопець, такий як я, може вбити наймогутнішої людини в місті, то чого варта його могутність ? Мені здавалося, що як би сильний не була людина, завжди знайдеться хтось ще сильніше і обріже йому крильця.
  • Якщо ти зв'язався з однією з цих банд, твоє життя побудована навколо насильства і швидше за все закінчиться насильно. Дуже мало хто з тих, хто вибрав цей рід занять, вмирають своєю смертю.
  • Лост-Хевен прогнив дощенту. Навіть поліція і політики заодно з містером Сальєрі і його підручними. І, безсумнівно, повинна існувати більш широка мережа між бандами в інших американських містах і навіть за кордоном.
  • Світом керують не закони, написані на папері. Ним керують люди — одні за законами, інші ні. Саме від тебе залежить, яким буде твій світ, яким ти його зробиш.

Помилка цитування: Для існуючого тегу <ref> не знайдено відповідного тегу <references/>

Випадкова вікі