FANDOM

00.Заміна гоночних болідів (головна)

Заміна гоночних болідів — завдання режиму Велика прогулянка у грі Mafia: The City of Lost Heaven.

Опис Редагувати

Завдання береться в квестовика №4 (див. карту) в районі Хобокен.

Мета: необхідно послідовно переставити три гоночних боліда на платформах вантажівок.

Квест починається в Хобокені, звідки піднімається крута дорога на Оук-Хілл. Потрібно сісти в Caesar 8C 2300 Racing, дістатися старої в'язниці на Центральному острові, де так само стоїть Carrozella C-Otto 4WD. Поміняйте машини місцями (заїжджати можна передом, головне — не впасти). Тепер на цьому боліді прямуйте під Західний місту Робочому районі та міняйте машину на Brubaker 4WD. Повертайтеся на ній туди, звідки почали, й паркуйте її на вантажівку.

Нагорода: спортивний Caesar 8C Mostro, припаркований там же — в Хобокені, де починався квест.

Проходження (поради) Редагувати

  • Може скластися враження, що одного разу необхідно перетнути ріку через трамплін. Не ведіться на це — ймовірність вдалого приземлення мізерно мала, а відведеного часу вистачає з лишком.
  • Будьте акуратніше при заїзді на платформу вантажівки — колеса боліда можуть провалитися між дошок, і машина застрягне.
  • При цьому на саму платформу болід можна встановити навіть із висячими колесами.

Нотатки Редагувати

  • До виконання цього завдання Caesar 8C Mostro червоного кольору вже доступний в режимі Прогулянка. Отримана чорна аналогічна модель зберігається тільки в даному режимі.
  • Якщо боліди паркувати акуратно (заїжджаючи заднім ходом), то згодом їх можна буде забрати й перегнати до себе в гараж. Погано припарковані боліди не рушать з місця, а дошка, по якій можна піднятися в кокпіт боліда, встановлена тільки з одного боку від вантажівки.

Галерея Редагувати

П · О · Р Завдання Великої прогулянки
Оуквуд Вбити Швидкого Гонзалеса
Оук-Хілл Розмінування
Хобокен Заміна гоночних болідів  · Вантажівка з вибухівкою (на час)  · Пробитий бензобак  · Переслідування літака  · Спотворення огляду
Діловий район Вантажівка з вибухівкою  · Вбивство снайперів
Нью-Арк Переслідування невидимки  · Бомбардування мосту  · Бомби в таксі
Центральний острів Доставка коробки
Чайнатаун Морський монстр
Мала Італія Телефонні будки
Робочий квартал Переслідування НЛО  · Вбивство гангстерів  · Вибухаючий спорткар  · Вогняна турбіна

Випадкова вікі