FANDOM

У грі Mafia Ⅱ існують пісні, які заскріптованних на певний момент в розділах і розігрується в радіоприймачі (крім Let it snow в другому розділі і Return To Me в сьомий чолі), якщо включити потрібну радіостанцію. Однак деякі радіостанції заскріптованних, тобто коли ви сядете в автомобіль радіо буде налаштоване на неї автоматично.

У цій таблиці перераховані всі такі пісні (кат- сцени не рахуються).

Назва Виконавець Радіо Місія Опис
The Fat Man Фетс Доміно Delta Radio Циркулярка Після знайомства з Гаррі Марсден ом та отримання MG- 42.
Long Tall Sally Літл Річард Delta Radio Невгамовні Після перестрілки з бріолінщікамі в старої ливарної.
Belleville Джанго Рейнхардт Empire Classic Radio Сходи в небо До вбивства Томаса Анджело.
Sing, Sing, Sing Benny Goodman Empire Classic Radio Сходи в небо Після вбивства Тома Анджело.
My Guardian Angel Jimmy Breedlove Empire Central Radio Наш друг Після зустрічі з Франческою.
Not Fade Away Buddy Holly Empire Central Radio Обслуговування в номерах По дорозі в готель Empire Arms, після зустрічі з Карло Фальконе.
The Pessimistic Character Бінг Кросбі Empire Central Radio Обслуговування в номерах По поверненню в Віллу Скалетта
Money Barrett Strong Empire Central Radio Дари моря Під час поїздки до Бруно.
Rum and Coca Cola Сестри Ендрюс Empire Central Radio Сходи в небо Під час пошуку Джозефа
Happiness is a Thing Called Joe Пеггі Лі Empire Central Radio Сходи в небо Після того, як відвезти Джо до лікаря.
Held for Questioning Rusty Draper Empire Central Radio Сходи в небо Після того, як висадимо Джо в Кінгстоне.
Jezebel Frankie Laine Empire Classic Radio Пам'яті Франческо Потенца По дорозі в бордель.
I've Got A Pocketful Of Dreams Бінг Кросбі
Дім, милий дім По дорозі з вокзалу.

Випадкова вікі