FANDOM

Зв’язок — ключова і остання місія Тоні в DLC Joe’s Adventures.

Сюжет і проходження Редагувати

Це важливо: Дуже доречним було б взяття великої кількості зброї і патронів, так як ворогів буде дуже багато.

Тоні попросить вас діяти тихо, але це неможливо — перший, що ви побачите, буде пара, що цілується, яка не зрушиться з місця, поки ви не відкриєте вогонь. Вам запропонують використовувати гранату, але найкращим варіантом був би точний постріл з гвинтівки в голову бандита, який явно має при собі зброю. Тепер Тоні каже: « Ну ладно, доведеться розбиратися по поганому ».

Тепер Джо разом з Тоні пробиваються крізь натовпи ворогів. Зрештою, позаду них лежать близько 30 вбитих.

Ось вони прибули до депо — Джо смикає за важіль і входить всередину. Там є спуск в підвал, в який увійти не можна, але укриття з цього місця прекрасне.

Зачистивши депо, Джо прибирає клини паровоза, в якому вже сидить Тоні, і відкриває ворота. До воріт під'їжджають дві машини з чотирма ворогами в кожному. Знищивши їх, ідіть до поїзда.

Нам показують ролик, в якому на паровозі Тоні і Джо виїжджають з Сауспорта. Дія переноситься в бордель. Тут Джо знайомиться з Едді, який погоджується вибити пропуск для Джо потім, щоб він міг не боятися людей Клементе, які все ще шукають його.

Playboy Редагувати

Журнал Playboy лежить поруч із важелем відкриття воріт на містку над паровозом. Цей журнал можна підібрати тільки в цій місії.

Цікаві факти Редагувати

  • Мабуть, спочатку місія замислювалося як стелс, але в кінцевому результаті розробники вирізали цю можливість. Залишилася тільки фраза Тоні, якщо Вас помітять, хоча це буде в будь-якому випадку.

Випадкова вікі