FANDOM

Шаблон:Tocleft З фінальної версії гри вирізана можливість перетворення дощу в сніг. Модеры не могли пройти повз такого подарунка і випустили свої варіанти зимового міста. Зміни діють при проходженні і режимі фрірайду. Деякі дуже красиві, інші мають помітні недоліки. Бажаючі можуть додати опис улюблених модифікацій.

Суть цієї групи модів проста: заміна текстур неба, замість дощу сніг, змінені текстури доріг\дерев\машин\людей щоб вони виглядали присипаними снігом. Виглядають всі моди приблизно однаково, галерея в кінці статті.

Окремо треба відзначити Neige Russe, в якому можна пересуватися по замерзлій річці.

SchneeРедагувати

Мод з якого все почалося. Кремі текстур додані різдвяні мелодії. Установка дуже проста - запустити скачаний msi файл, вказати директорію з Мафією. Там з'явиться файл Launcher.exe, при запуску якого можна вибрати грати зі снігом або без. Остання версія 1.5.

SnowРедагувати

Остання версія 1.6.

Snow LiteРедагувати

Спрощена версія відрізняється маленьким розміром дистрибутива, відсутністю музики.

Установка: розпакуйте вміст всіх 8 архівів у папку з грою (загальний розмір 20МБ проти 150 для Schnee). У рідній програмі Мафії Setup.exe натисніть кнопку "Текстури 24 біта" ("True Color" - 1С).

Neige RusseРедагувати

Здається, за основу був узятий Schnee, річках був доданий кліпінг у результаті машини отримали можливість їздити по льоду. Остання версія 1.0.

ЩеРедагувати

Скрипт перетворює снігопад у завірюху, чомусь не працює.

Ніби розробляється мод, який переносить дію Мафии2 на двигун М1 Vito & joe's Adventures. Так от там друга місія починається саме в сніжному місті.

ГалереяРедагувати

При оформленні статті використані матеріали сайтів lukyanov.in і mafia.scorpions.cz

Випадкова вікі