FANDOM

Калоджеро Віццині (більш відомий як Дон Калó) — дон сицилійської мафії, "бос босів". Є персонажем гри Mafia Ⅱ.

Mafia Ⅱ Редагувати

Розробниками цієї гри представлений варіант розвитку подій, при якому Дон Кало підтримує союзні війська в Італії — це показано в місії Історична батьківщина. Італійські фашисти розстрілювали трьох американських бійців, в числі яких був Віто Скалетта. Як тільки дійшла черга до нього, солдати почули з боку міської площі заклики до здачі зброї. Це сам Дон Кало закликає солдатів Італії здатися американським військам. І весь гарнізон міста послухав його. Чому? Тому що Дон Кало так сказав.

Нотатки Редагувати

  • Кало — єдина реальна людина, що показана (НЕ згадувана) в Mafia Ⅱ.
    • З цього ж діалогу Віто та Джо випливає, что до подій 1943-го року Віто навіть не чув про нього.
    • В тому ж діалозі Джо неправильно вимовив ім'я дона, поставивши наголос НЕ на останній склад. А втім, і сам Віто всю гру вимовляє його невірно.
  • У пресі його часто називали босом босів, хоча в ієрархії Коза Ностра такого щабеля не існує. Ймовірно, це через те, що він найбільше серед усіх виділявся з сицилійських кримінальних авторитетів.
  • Дон Кало є головним персонажем міфів про підтримку мафією союзних військ під час операції Хаскі в 1943 році.

Випадкова вікі