FANDOM

В Mafia вікі є статті про інших персонажів з таким іменем, див. Карло.

Карло — персонаж гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Біографія Редагувати

Про цього типа майже нічого невідомо, окрім його нехай і невеликого, але суттєвого впливу на сюжет розділу Бон Апетит!. Карло — солдат сім'ї Сальєрі, водій і особистий охоронець дона. У 1935 році Морелло підкупив його й дізнався про місце, де буде знаходитися Енніо у певний день. Як наслідок, боса мало не вбили, а ресторан, де обідав Сальєрі, розносять ущент. Але бос просто так нічого не прощає: Карло вбиває Томас Анджело майже одразу після замаху, заставши його зненацька у нього вдома, у нижній білизні, коли він перераховував гроші, отримані від Морелло за зраду свого дона. Дружки Карло з його двору не змогли йому допомомогти й теж "попали під роздачу" від Томмі.

Нотатки Редагувати

  • Зрадник Карло — відсилання до особистого охоронця дона Віто Корлеоне, Полі, з роману Хрещений батько.
  • Другого разу Карло буде вбитий в ролі Швидкого Гонзалесау режимі Велика прогулянка.
  • Одного з друзів Луки Бертоне, котрого побив Великий Стен, теж звуть Карло.
  • Дивно, що попри те, що бігає він у нижній білизні, на його ногах вдіті черевики. Можливо, він тільки почав одягатися, але не встиг, оскільки Томас Анджело застав його зненацька, хоча це сумнівно (адже черевики надягають після штанів).

Галерея Редагувати

П · О · Р Сім'я Сальєрі
Дон Енніо Сальєрі
Консільєрі Френк Коллетті
Капо Сем
Солдати Полі  · Томас Анджело  · Карло  · Марко  · Луїджі (Mafia II Mobile)
Співучасникі Луїджі  · Вінченцо  · Ральф  · Лука Бертоне  · Великий Біфф  · Малюк Тоні  · Жовтий Піт  · Сальваторе  · Доктор  · Придурок Джо

Випадкова вікі