FANDOM

Карло Фальконе — персонаж комп'ютерної гри Mafia Ⅱ. Глава кримінальної сім'ї Фальконе. Головний антагоніст гри Mafia Ⅱ.

Біографія Редагувати

Карло Фальконе прибув до Америки в 1913у [1] і швидко увійшов в сім'ю Моретті. Під час"сухого закону"він завідував бутлегерскім бізнесом сім'ї, разом з Едді Ськарпа, поставляючи спиртне з Канади. У 1933 році Карло вступив в таємну змову з Френком Вінчі, в результаті чого Томазо Моретті був убитий, війна Вінчі — Моретті припинилася, а сам Карло став главою сім'ї Моретті. Карло Фальконе, як відомо, є великим філантропом в місті. Він — також власник "Мальтійського Сокола". Талановитий стратег і цінитель прогресу, Карло ні в гріш не ставить традиції сицилійської мафії. Він розуміє, що мафія розбагатіла на сухому законі, а отже, щоб залишатися на плаву, їй потрібен порівнянний джерело доходу. У таємниці від всіх він займався поставками наркотиків, проте деякі люди (один з них Лука Гурине) дізналися про це. Лука Гурине робив спроби нацькувати сім'ю Вінчі на сім'ю Фальконе. У 1951 Карло приймає у свою сім'ю Віто Скалетті і Джо Барбаро. Після того, як Вінчі дізналися про те, що він займається наркотиками Карло дав наказ"прибрати"спочатку Лео Галанте, а потім і Френка Вінчі. Однак вбили його самого. 26 вересня 1951 Карло Фальконе був убитий Віто і Джо в своїй обсерваторій.

Joe’s Adventures Редагувати

До сім'ї Фальконе примикає посередник — Джо Барбаро. Він сповнений ненависті і злості на сім'ю Клементе, тому він підходить Карло. Після кількох місяців роботи на сім'ю, Джо запрошують в бордель"Котячий будинок"- щоб відзначити вдале завершення чергового завдання і поговорити про більш серйозних справах. Але Фальконе зрадницьки підставляють його близький посередник і капо Рокко, Карло і його люди намагаються розстріляти, але потрапляють в плече. Едді і Джо ведуть погоню за зрадниками, після чого добираючись до Рокко і вбивають його. У заключному ролику після виконання завдання видно, що Карло і Альберто дружать.

Mafia Ⅱ Редагувати

У Mafia Ⅱ Карло є одним з головних персонажів. Від нього можна отримати лише два завдання, решта передає через нього Едді Ськарпа. Віто з Карло знайомить Джо Барбаро який вже достатній час працює на сім'ю Фальконе. Віто у складі сім'ї Фальконе вбиває Луку, а після і самого Клементе. До сім'ї після цього приєднується Генрі Томасіна. Але після цього родина Фальконе переживає важкі часи, так як Генрі, Віто і Джо вирішили зайнятися наркотиками. Але у них це виходить невдало — Карло, дізнавшись про угоду, вимагає свою частку, а Генрі вбивають члени китайської банди. Справи Фальконе ще більше поглиблюються коли Віто і Джо з рішенням помститися громлять китайський бар. Члени Тріади — пред'являють претензії родині Вінчі, так як глава сім'ї — Френк Вінчі не в ладах з ними і погрожують його вбити. Карло вирішує позбавиться від проблем легким способом вбити винуватців всієї цієї каші. Але Вінчі випередив його і замовляє його у Віто. Карло вбивають у своїй обсерваторії на околиці Хілвуда.

Сім'я Редагувати

Місії Редагувати

Mafia Ⅱ Редагувати

Joe’s Adventures Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • Файл:1320512342.jpg
    Має зовнішню схожість з реальним мафіозі Френком Костелло.
  • Карло дуже схожий на голлівудського актора Роберта Де Ніро, особливо носом і родимкою на правій щоці. Так як Де Ніро теж відомий своїми ролями видних кримінальних авторитетів фільмах, і особливо роллю Віто Корлеоне в"Хрещеному батьку 2". Роберт, також як і Карло, є лівшею.
  • Вино під назвою Vine, яке можна купити в барі"Мальтійський сокіл", за словами бармена Джека Оліверо — улюблений бренд Карло.
  • За словами Едді, Карло захоплювався астрономією. Це могло б пояснити, чому йому належить планетарій в Хілвуде.
  • Він володів великими особняками на Ойстер — Бей.
  • Карло має вражаючу схожість з реальним ґанґстером Френком Костелло. (див. Галерея)
  • У Карло зріст — 1.81 м.
  • Карло, можливо, є єдиним лівшею серед персонажів в грі.
  • Вже після того, як ви його поранили, у нього немає слідів від куль на піджаку.
  • Карло любить читати детективні романи, і одна з причин тому — це назва ресторану "Мальтійський сокіл".
  • Карло — наймолодший бос з усіх ігор серії Mafia.
  • Його і Поли озвучує один і той же чоловік (російська версія).
  • Його і Луку Гурине в англійській версії озвучує Андре Сольюзо (Andre Sogliuzzo)
  • Багато членів сім'ї Вінчі, вважають Карло божевільним. Це хоча б доводить той факт, як висловився Пепе про нього у в'язниці: "Так псих він двинутий!".
  • Можливо, раніше Карло носив бороду. На це вказує його густа щетина.
  • Його прізвище перекладається з італійської"Сокіл", причому один з його улюблених романів називається"Мальтійський Сокіл"(Maltese Falcon Англ.)
  • У місії Бордель був поранений в ліве плече.

Помилка цитування: Для існуючого тегу <ref> не знайдено відповідного тегу <references/>

Випадкова вікі