FANDOM

Радциг Кирило Олександрович — російський актор театру, кіно і дубляжу; теле- і радіоведучий, музикант і композитор.

Біографія Редагувати

Народився 6 лютого 1972 року. Дитинство провів на Філях, поєднуючи музичну та англійську спецшколу, плавання і гру в банки. Вступив до МАІ, але через деякий час після іспитів був з першого разу зарахований у Вище театральне училище ім. Б. В. Щукіна на курс А. А. Казанської, яке закінчив у 1995 році, працюючи паралельно в театрах Сатирикон і театрі ім. Р. Симонова. Знявся в декількох фільмах, співпрацював з такими газетами, радіостанціями і телеканалами, як Веремчук (АТВ), Зарядка для країни (7ТВ), Аргументи і факти, Світове радіо, Ехо Москви, Дзеркало життя (ТК ТДК), Доброго ранку, Росія (Росія), Парк культури та Відпочинку і Ранет на радіостанції Маяк. Автор музики до російсько-американської постановці Вона у відсутності любові і смерті. Записав понад 20 аудіокниг.

Радциг озвучив Грегорі Хауса — головного героя серіалу Доктор Хаус. Також його голосом говорять деякі персонажі в комп'ютерній грі Fallout 3.

Роль Редагувати

Кирило Радциг озвучив трьох персонажів Mafia ⅡГаррі Марсден а, Пепе Косту і Тоні Бальзама; останнього він озвучив і в Joe’s Adventures.

Випадкова вікі