FANDOM

Коктейль Молотова — вид метальної зброї в іграх Mafia: The City of Lost Heaven та Mafia Ⅱ.

Опис Редагувати

Представляє з себе ємність невеликого розміру (найчастіше скляні пляшки), наповнені пальним речовиною, в горловині посудини знаходиться палаюча ганчіркова матерія. Воно спрацьовує при контакті з метою: з розбилася пляшки пальне речовина починає розтікатися по поверхні цілі, а після відбувається спалах вмісту метальної снаряда. Як і гранати, коктейль Молотова має свій радіус ураження, так що радимо при його використанні відійти на безпечну відстань або сховатися в яке-небудь укриття.

Mafia: The City of Lost Heaven Редагувати

Перша поява відбувається в розділах Вечірка з коктейлями, де необхідно підпалити кілька машин сім'ї Морелло. Пізніше можна добути цю зброю в главі Угода століття!, встигнувши пристрелити людини з коктейлями до того, як буде здійснено метання.

Через ігрового балансу, вартість за набір Молотових в Лавці Жовтого Піта становить аж 1000 доларів, що вкрай дорогувато для пляшки із запальною сумішшю.

Mafia Ⅱ Редагувати

В принципі, особливо Молотов не змінився, так що сміливо можете використовувати ту ж тактику, що і в першій частині Мафії. Можна купити у Джузеппе. Також може знаходиться в розділі Невгамовні в руках бріолінщікив і в розділі Сходи в небо, вони знаходитимуться в ангарі, в якому знаходиться офіс Дерека і на будівництві в руках бійців Вінчі.

Нотатки Редагувати

  • Сама назва «коктейль Молотова» була придумана в 1939 році під час радянсько-фінської війни, однак саме так цей вид зброї називають у грі вже на початку 30-х років. Явний недолік розробників.

П · О · Р Зброя Mafia
Пістолети Кольт M1911  · Smith & Wesson 10  · Smith & Wesson Magnum 27  · Поліцейський Кольт
ПК Томпсон 1928
Дробовики Лупа  · Winchester Model 1897
Гвинтівки Гвинтівка Мосіна  · M1903 Springfield
Рукопашна Рукопашний бій і Кастет  · Ніж  · Бейсбольна біта  · Фомка  · Лом  · Відро  · Дошка
Метальна Граната  · Коктейль Молотова
Інша Вибухівка
Зброярні Вінченцо  · Лавка Жовтого Піта

Шаблон:Зброя Mafia Ⅱ

Випадкова вікі