FANDOM

Кольт М1911 Special — самозарядний пістолет, що з'являється в грі Mafia Ⅱ. Оскільки є модифікацією Кольта М1911, більш детальну інформацію читайте ввідповідній статті.

Mafia Ⅱ Редагувати

Вперше використовується протагоністом і Джо Барбаро на чолі Обслуговування в номерах. Як сказав Джо," таких всього два в світі ", оскільки саме ці пістолети переробив для завдання Джузеппе. У місії Наш друг його використовуватимуть ірландці при спробі вбивства Віто. Також з'являється в доповненні Joe’s Adventures, де його використовує близький друг Віто Скалетті, — Джо Барбаро. Можна купити у Джузеппе.

Цікаві факти Редагувати

  • Цей кольт точно такий же текстури, як і Кольт М1911 з першої частини"Мафії".
  • Існував реальний прототип"спеціального кольта"( см. галерею ), зроблений американським майстром — кустарем в 30 -х роках ХХ століття. Однак у ігрової моделі і реального пістолета відрізняються як режими стрільби (самозарядний в грі і автоматичний в дійсності) і зовнішній вигляд, так і розмір і ємність магазина (25 куль у реального зразка проти 23 патронів у ігрової моделі).

Випадкова вікі