FANDOM

Чарльз "Лакі" Лучано (при народженні Сальваторе Лучіано) — американський і сицилійський ґанґстер, один з творців організованої злочинності США в середині 1940 -х.

У житті Редагувати

Лакі зіграв важливу роль у розвитку американської мафії і в розвитку національного кримінального синдикату в Сполучених Штатах. Йому приписують створення першого Комісії італійської мафії. Він зіграв важливу роль в переговорах про поділ Нью -Йорка між п'ятьма злочинними угрупованнями.

Лучано отримав своє прізвисько"Лакі"за те, що зміг пережити напад вбивць, посланих Сальваторе Маранцано після того, як Чарльз відхилив його пропозицію вступити в його сім'ю. Після нападу Чарльз прикинувся мертвим, нападники повірили, але він був живий. Цей напад сильно вплинуло на нього.

Помер в 1962 році від інфаркту під час зустрічі з режисером для зйомки документального фільму про мафію.

У світі Mafia Редагувати

Лакі Лучано був згаданий в файлах Френкі Поттса під назвою "Capo di tutti capi", а також як людина, що засідає в Комісії. Згідно файлам, його головним помічником є ​​Найлс.

Нотатки Редагувати

Випадкова вікі