FANDOM

Циганське назву Latcho Drom можна перекласти на російську як побажання щасливого шляху"Скатертиною дорога". Група була заснована в 1993 у французькій Тулузі гітаристом Christophe Lartilleux. Грає в стилі Джанго Рейнхардт a часів Hot Club de France Quintet.

Christophe, оточив себе молодими талановитими джаз музикантами, закоханими в музику Джанго. Разом вони воскресили звук і дух тієї епохи, доповнивши своєю індивідуальністю. Перший CD"La sorcière"(відьма) був визнаний Jazz Magazine кращим CD 1995 року.

У наступному альбомі"La Verdine"(караван) авторство більше половини композицій належить колективу. Заголовна композиція"La Verdine", складена Сhristophe, увійшла в дві збірки:"Guitars attitudes"(13 bis Records) і"The Best of Gipsy Swing"(Hot Club Records Norway).

Після декількох турів по Франції та європі в червні 1997 був випущений третій диск"Live in Madrid"(записаний в Café Central), який продемонстрував прекрасні якості музикантів: енергію, талант, музикальність, гумор і пристрасть до гри пришелись за смаком слухачам.

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі