FANDOM

Future video game iconЦя стаття описує гру, яка знаходиться в розробці.
Після випуску гри зміст цієї статті може виявитися невірним, тому стаття може значно змінитися.

Лейтенанти — найважливіша частина геймплея «Mafia Ⅲ»; основні помічники гравця при захопленні територій, виконання завдань, укритті від поліції і т. д. Всього в грі очікуються три «лейтенанта» — Віто Скалетта, Берк і Кассандра, кожен з яких очолює власну угрупування.

Основна мета такого союзу — ослаблення впливу боса італійської мафії — Села Маркано, який фактично керує містом Нью-Бордо. Однак у всіх членів об'єднання власні мотиви і цілі. Кожен лейтенант може надати гравцеві досить приємні бонуси, але за це зажадає від нього захоплені нею території. Якщо ж цими проханнями знехтувати, то лейтенант в підсумку може стати ворожим до гравцеві. І це питання вирішується за спільним столом, коли кожен союзник починає переконувати гравця в тому, що територію необхідно віддати саме йому.

Союз одноосібно очолює Лінкольн Клей — постраждалий від рук Маркано більшою мірою; він єдиний, хто повністю втратив своєї банди. Тим самим він має намір створити власну кримінальну імперію, і, нарешті, знайти те, що він зве «сім'єю». Проте основним мотивом Лінкольна є помста.

СкладРедагувати

Віто СкалеттаРедагувати

Strelki Основна стаття: Віто Скалетта

З Маркано у Віто, мабуть, власні рахунки. Єдина причина, по якій Скалетта не може повернутися в Емпайр-Бей — і є ватажок сім'ї Маркано. Всі 17 років після подій другої частини гри він мав тиск з боку Села, що він і вказує у своїй листівці невідомому Л.[1]. З якоїсь причини все ж вирішив з усім цим покінчити.

Віто може надіслати на допомогу Лінкольну машину зі своїми людьми.

КассандраРедагувати

Strelki Основна стаття: Кассандра

Описується як дуже розумна і спостережлива жінка, яка може допомогти при розробці стратегії або допитах полонених. Точної причини об'єднання проти Маркано не відомо. Ймовірно, послужило на це тиск італійської мафії на цю банду, яку і очолює Кассандра.

Який бонус може надати Кассандра — на даний момент не вказується.

БеркРедагувати

Strelki Основна стаття: Берк

Берк непогано володіє снайперською гвинтівкою. З усіх трьох лейтенантів він, судячи з усього, єдиний, хто не особливо бажав об'єднуватися з іншими конкуруючими кланами міста. Але повне панування Маркано серйозно підштовхнуло його на такий крок.

Берк володіє власної автосвалкой, а, значить, він добре розбирається в машинах. За надані йому території він покращує автомобіль гравця, підшукавши йому необхідні деталі. До того ж, ірландець має зв'язки в поліції і може "скинути" копів від погоні.

ПриміткиРедагувати

Випадкова вікі