FANDOM

Леонардо "Лео" Ґаланте — один з ключових персонажів гри"Mafia Ⅱ". Консільєрі в сім'ї Френка Вінчі.

Біографія Редагувати

Лео Ґаланте народився на Сицилії в 1887у. Виріс Лео разом зі своїм кращим другом Френком Вінчі. Хлопці все завжди робили разом. Коли обом стукнуло по 20, вони вирішили переїхати в Америку, де Галанте почав тренуватися і брати участь у боях за гроші, Вінчі ж почав влаштовуватися в"коло"мафії. Через пару років, Галанте став професійним бійцем і чемпіоном. Але й Вінчі даремно часу не втрачав — до 1931 року заснував свою сім'ю, а Лео запропонував посаду свого консільєрі. Галанте погодився. Але через пару місяців Вінчі вирішив добре заробити на бутлегерством і наказав Лео зайнятися цією справою. В 1943у Галанті був заарештований за"куплені"бої і засуджений до 5 -ти років в'язниці. У в'язниці став шанованою людиною, відразу після начальника в'язниці. У в'язниці Галанте організував тренувальні бої, грунтуючись на своєму досвіді, Лео став навчати інших"зеків"новим прийомам. Там Галанте і познайомився зі своїм новим помічником — Пепе. До приходу Віто Скалетті, Пепе був кращим борцем. Вперше Лео побачив Віто, коли той намагався якраз його відшукати, і наткнувся на Брайана О'Ніла. Під час бійки Віто і О'Ніла, Лео побачив того бійця, який йому потрібен був, саме тому Галанте погодився допомогти Віто.

Після перемоги Віто в реванші над О'Нілом, Лео обіцяє, що допоможе Скалетте вийти з в'язниці набагато раніше, що й трапляється. А пізніше, не без допомоги Галанте, Віто приймають в сім'ю Фальконе. Через розжарилася в колах сімей Емпайр- Бея ситуації, Лео змушений терміново виїхати з міста, але ненадовго. Повернувшись у місто, він залагоджує конфлікт з тріадами, але за цю примиреність повинен загинути Карло Фальконе. Галанте довіряє цю справу Віто, і той вбиває дона своєї сім'ї.

Місії Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • Фактично, Лео може загинути в розділі Наш друг. Якщо Віто вирішить сховатися у ванній кімнаті, то Генрі пристрелить їх (не знаючи, що разом з Лео там ховається і Віто).
  • Якщо вірити розмовам його людей в тренувальному залі в'язниці,"Лео"був букмекером.
  • Можливо"Лео"Галанте був змальований з австрійського актора Джімхо крапає ​​.
  • Те, що він займався боксом можна дізнатися з розмови двох його людей в тренувальному залі у в'язниці.
  • Захоплюється боксом і стрибками. Також любить грати в шахи і гольф. Лео — великий любитель шахів, т.к. в будь-якому місці знайде час для гри. Він любить роздумувати і приймати найкращі рішення.
  • У в'язниці серед китайців він отримав прізвисько"Білий диявол"(мабуть, за те, що дуже часто бійці Лео вигравали поєдинки).
  • Добре готує, це можна помітити, коли він готує в своїх"тюремних апартаментах".
  • У його особняку можна помітити кубки. Швидше за все, вони за перемоги в боксі.
  • "Леонардо"означає"сильний лев".
  • Його улюблений колір — індиго, всі його машини пофарбовані в цей колір.
  • У матері Лео дівоче прізвище — Феррарі.
  • Лео дуже схожий на Джиммі Фратіанно.
  • Останні слова в грі належать Лео.
  • Є припущення, що Галанте, нікуди НЕ уежал, а залишився в місті, а точніше в більш безпечному особняку Вінчі, але воно малоймовірно.
  • Має зовнішню схожість з американським актором — Робіном Вільямсом.
  • Має схожість з Генрі Гібсоном.

Випадкова вікі