FANDOM

Лом (або Сталевий прут) — інструмент для вскриття дверей у грі Mafia: The City of Lost Heaven.

Конструкція лому вкрай проста — металевий стрижень з гостро заточеними кінцями. Вперше у грі він з'являється в розділі Людина, що біжить: частина 2 в одного хулігана, який намагається зломати двері, коли Томмі біжить від солдатів Морелло в Бар Сальєрі. Однак, злякавшись пострілів, хуліган побіжить в сторону розбитого таксі з ломом у руці (лом можна відібрати, але при цьому є ризик бути застріленим нападниками). У грі використати його можна лише у двох розділах: Заміська прогулянка (коли Полі піднімається на другий поверх одного з будинків ферми, можна побачити, як він бере його та біжить зламувати двері від амбару, де тримають Сема; після того, як він відкрив двері, лом можна підібрати) і Бон Апетит! (їм озброєний один із дружків Карло, які збігуться на постріли та почнуть бити Томмі за смерть друга). Може бути використаний як знаряддя самооборони, але у грі поступається фомці маневреністю, хоча в житті — лом значно ефективніший за фомку.

П · О · Р Зброя Mafia
Пістолети Кольт M1911  · Smith & Wesson 10  · Smith & Wesson Magnum 27  · Поліцейський Кольт
ПК Томпсон 1928
Дробовики Лупа  · Winchester Model 1897
Гвинтівки Гвинтівка Мосіна  · M1903 Springfield
Рукопашна Рукопашний бій і Кастет  · Ніж  · Бейсбольна біта  · Фомка  · Лом  · Відро  · Дошка
Метальна Граната  · Коктейль Молотова
Інша Вибухівка
Зброярні Вінченцо  · Лавка Жовтого Піта

Випадкова вікі