FANDOM

Алонсо Джонсон (англ. Alonzo Johnson, 8 лютого 1899 Новий Орлеан, Луїзіана — 16 червень 1970)  — один з найбільш впливових і оригінальних американських блюзових музикантів.

Біографія Редагувати

Грати на гітарі та скрипці Джонсон почав у салунах свого міста ще в молодості. До першої світової війни він перебрався до Європи, але в 1919 році повернувся в Новий Орлеан, де дізнався, що епідемія грипу забрала життя большіснтва членів його сім'ї. Залишившись без сім'ї, він відправився подорожувати по США. У Сент -Луїсі, Чикаго та інших містах він грав у складі різних музичних груп і отримав репутацію одного з найбільш популярних блюзових співаків. У 1925 році Джонсон записав першу платівку, право на яку виграв на конкурсі молодих талантів. Протягом наступних двох років музика Джонсона випускалася фірмою грамзапису Okeh кожні шість тижнів. У 1930 -ті роки Лонні Джонсон почав роботу на радіо. У 1940 -ті роки Джонсон перейшов на електрогітару, а його сольні концерти мали великий успіх. У 1950 -ті роки Джонсон дав кілька концертів в Англії. У 1960 -х роках він знову дав кілька концертів в Європі. Після виступів у Канаді, він вирішив залишитися тут і придбав один з клубів Торонто. У 1969 році Лонні Джонсон потрапив в автомобільну катастрофу. Незважаючи на відсутність важких травм, все ж в 1970 році Джонсон помер.

В Mafia Редагувати

Лонні Джонсон виконав пісні I'm Not Rough, Jet Black Blues The Mooche, які звучать в саундтреку гри.

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі