FANDOM

Лупа (Лупара) — вид неповного обрізу мисливської рушниці, що зустрічається в грі Mafia: The City of Lost Heaven.

Mafia: The City of Lost Heaven Редагувати

Походження назви Редагувати

Сама назва цього зброї, як і воно саме, з'явилося на острові Сицилія, Італія. Це було типовим зброєю пастухів на випадок нападів вовчих зграй на стада овець. Звідси і назва зброї — '' lupus'' латинською мовою означає '' вовк''. Але найчастіше лупа асоціюється з мафією.

У грі Редагувати

Лупан в першому Мафії — зброя помсти, вендети. Помсти за недотримання"кодексу честі"мафії — омерти. Якщо знаходили труп убитого з цієї зброї, то копам не становило труднощів здогадатися, через що він був відправлений на небеса. Використовується основними кримінальними сім'ями Лост-Хевен а, постійно конфліктуючими один з одним: сім'єю Сальєрі і сім'єю Морелло. У магазині (якщо так, звичайно, можна сказати) всього 2 патрони і 30 в запасі, але при стрільбі накоротке це смертоносну зброю. На дали ж він марний, бо дальність стрілянини не дуже яка, так що краще використовувати Лупалов для усунення 1-2 ворогів поблизу, ну, або просто для ефектного вбивства.

Вперше появлется в главі Путана. Також цією зброєю вбили Томаса Анджело (у першій частині), в другій було замінено на дробовик. У режимі Прогулянка лупа числиться серед наявного спочатку зброї, а також зустрічається у деяких ґанґстерів в автомобілях.

Характеристики Редагувати

Зазвичай більшість характеристик залежить від виду рушниці, що послужив заготівлею для Лупалов.

  • Довжина ствола, мм: 30-40
  • Патрон: 12, дріб
  • Принципи роботи: 1-2 ударно- спускових механізму
  • Режим стрільби: одиночні, дуплетом
  • Прицільна дальність, м: 25
  • Вид боєживлення: 2 патрона
  • Приціл відкритий

Цікаві факти Редагувати

  • lupara — від слова lupo (вовк), тому що з цією рушницею полюють, головним чином, на вовків або кабанів.
  • Є символом сицилійської мафії.
  • По суті Лупара — та ж Хауда (короткий двоствольний вид зброї для полювання на кабанів), хіба що початкове призначення відрізняється, та й Хауда трохи довше Лупалов.
  • Правильна назва — Лупара. З незрозумілих причин в перших версіях Mafia: The City of Lost Heaven від локализатора допущена граматична помилка. У версії 1.3 це було виправлено.
  • Вкрай небезпечна зброя на близькій відстані.
  • Особиста зброя бармена Луїджі.

Випадкова вікі