FANDOM

Луї Джорден ( Луї Джордан) ((англ. Louis Jordan ), повне ім'я Луї Томас Джорден (англ. Louis Thomas Jordan ); 8 липня 1908, Брінклі, Арканзас, США — 4 лютого 1975, Лос -Анджелес, Каліфорнія, США) — афроамериканский джазмен, блюзмен, саксофоніст, лідер музичних колективів і кіноактор.

Біографія Редагувати

Початок кар'єри Редагувати

Джордан народився 8 липня 1908 в Брінклі, Арканзас, де його батько Джеймс Аарон Джордан був місцевим учителем музики і керівником джаз- оркестру. Його мати Адель померла коли Луї був маленький. Луї почав вивчати музику під наглядом свого батька, в той час Джордан вчився грати на кларнеті. Він починав проффесионально грати на фортепіано, але альт -саксофон став його основним інструментом. Проте він прославився ще як і автор пісень, артист і вокаліст. Наприкінці 1936 він був запрошений на впливовий оркестр"Savoy Ballroom", який очолював барабанщик Чик Вебб. У Нью -Йорку оркестр Вебба був найзнаменитішим і успішним біг- бендом тих часів. Виступав разом з Еллом Фіцджеральдом у вокальній групі Вебба. У 1938 році Джордан був звільнений Веббом з оркестру за спробу переконати Фіцджеральда та інших перейти в інший колектив. Вебб тоді страждав на туберкульоз хребта. Він помер 16 червня 1939 після перенесеної операції на хребет. Після його смерті Фіцджеральд очолив групу.

Середина кар'єри Редагувати

У 1940- і рр.. він розробляє більш камерний, динамічний, танцювальний гібрид свінгу, блюзу і бугі -вугі — так званий джамп — блюз. Його записи тих років — такі, як Is You Is or Is You Ain't My Baby (1944) і Caldonia (1945), — виконувалися невеликими групами з п'яти -шести музикантів. У джамп — блюзових роботах Джорден звертається до тем сучасного міського життя, слова його пісень сповнені гумору і приземлені, вокал відрізняється своєрідною подачею (вигукування окремих слів, проковтування деяких складів і т. д.) У музичному відношенні упор робиться на ритмічну секцію (піаніно, ударні, електрогітара, електроорган). Всі ці нововведення роблять Джорді найважливішим попередником рок- н- ролу. Став популярний, як Король Джукбокса. За оцінкою журналу Біллборд, входить до п'ятірки найуспішніших афроамериканських виконавців за весь час складання американських чартів. Журнал Роллінг Стоун включив Джорді в свій список найвидатніших артистів епохи рок- н- ролу.

Кінець кар'єри Редагувати

У 1951 році Джорден збирав невеликі колективи, починається комерційний занепад в кар'єрі Луї. У 1950- х записи Джордана не продавали, а сам Джордан залишився працювати на студії"Decca Records". У 1962 році він приєднався до оркестру британського трубача Кріса Барбери. Виступаючи в 2012 році, Барбер згадав, що бачив Джордана в The Apollo і вирішив залучити його до запису синглу в Британії, згадуючи це він сказав: -"Грати з ним було страшно"… Джордан помер від серцевого нападу 4 лютого 1975.

В Mafia Редагувати

Луї Джордан виконав композицію You Run Your Mouth and I'll Run My Business, яка звучить у саундтреку гри.

В Mafia Ⅱ Редагувати

Разом з"Tympany Five"Луї Джордан виконав композиції Choo Choo Ch'Boogie, Ain't That Just Like a Woman, Caldonia Boogie, Friendship, GI Jive, Open The Door Richard, Ration Blues, That Chick's Too Young to Fry і What's The Use of Getting Sober, які звучать на Delta Radio .

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі