FANDOM

Mafia (1)"Знаєте, на вас так цікаво працювати..."
Це незавершена стаття. Вона потребує вашої допомоги.

В даній статті вказані всі відомі цитати Лінкольна Клею.

«Лінкольн: Я вирішив твою останню проблему.
Віто: Про... чорт. Тобто тепер реально все. Щоб я здох.
Лінкольн: Ти в порядку?
Віто: так, Так, просто... Джо і справді мертвий. Він був моїм другом. Майже як братом. Ми з ним намагалися зробити дещо по-крупному для цієї суки Лео Галанте. Велика шишка в Комісії. Ну, загалом, все пішло шкереберть, ми опинилися по вуха в лайні. А все тому, що виконували чужі накази. Перші пару років я взагалі не знав, живий Джо або... як.
Лінкольн: А коли дізнався?
Віто: чотири або п'ять після того, як мене відправили сюди. Якісь зв'язки вдома у мене ще залишалися, ну, і я намагався з'ясувати, як і що. Дійшли чутки, що один із тих хлопців, які сіли в машину з Джо, почав базікати. Пити він ні чорта не вміє, і хтось чув, як він говорив, що Лео йому велів замочити одного трепача. Цей самий трепач вибив гаденышу передні зуби і мало не висадив очей.
Лінкольн: Видно, Джо не збирався полегшувати їм життя.
Віто: Ти прав, мать твою. Джо Барбаро завжди чинив опір до останнього. Джо від них згвинтив і якийсь час був у бігах. Відправився в Чикаго за допомогою до надійним людям. А вони його злили. У підсумку вийшло — як вийшло. Побили його в котлету. Відрізали руки, обличчя розбили вщент. Коли закінчили, там пізнавати було особливо нічого.
Лінкольн: А ти впевнений, що це був Джо?
Віто: Якщо б це був не він... якби Джо був живий — він мене знайшов. Ми вшанували пам'ять Джо тим, що прибрали всіх цих говнюків з мого списку, я вважаю. Спасибі, Лінкольн.
»
— © Діалог Лінкольна і Віто після місії «Мені потрібна послуга»

Випадкова вікі