FANDOM

Мадді Уотерс (англ. Muddy Waters , справжнє ім'я Маккінлі Морганфілд, англ. McKinley Morganfield ; 4 квітня 1913 — 30 квітень 1983) — американський блюзмен, який вважається основоположником чиказької школи блюзу. Його візитною карткою стала випущена в 1950 році композиція Mannish Boy. Rollin ' Stone (Бродяга) вважається справжнім символом зароджується рок- музики: компанія молодих англійських блюз- рокерів навіть позаімствала назва пісні для своєї групи (1962); Боб Ділан, використовуючи цей же образ, створив гімн нового покоління — пісню Like a Rolling Stone(1965), один з найбільших у світі рок- журналів взяв ім'я в її частина (1967); нарешті, чорна ритм- енд- блюз група The Temptations прославиться хітом Papa Was a Rolling Stone (1972). Уотерс чи не першим розпізнав талант Чака Беррі і допоміг йому отримати контракт з компанією звукозапису. Одним з перших став використовувати електрогітару. Підводячи підсумки 20 -го століття, журнал Rolling Stone включив його до двадцятки найбільших музикантів в історії рок- н- ролу.

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі