FANDOM

Мікоши "Майк" Брускі — персонаж комп'ютерної гри Mafia Ⅱ.

БіографіяРедагувати

Майк Брускі — господар автомобільної звалища в Ріверсайде."Простий автомеханік"Майк — насправді професійний злочинець, який відсидів в молодості два коротких терміну за участь у пограбуванні банків у Лост-Хевене. Часто ходив з Джо на скачки, як потім згадував сам Джо: "Пам'ятаю ми з Майком були на скачках, і якийсь ірландець пиво на його виграшний квиток пролив: Майк так обробив бідолаху, що той осліп на одне око". Після другої відсидки Майк перебрався в Емпайр — Бей і на залишок зароблених чесною розбоєм грошей, відкрив звалище. Джо лише потай розповів про його минулі справи:"Не пам'ятаю… ніби сидів за те, що з бензоколонками хімічив…".

Діяльність Майка далека від законної: торгівля запчастинами з крадених машин, скупка краденого, допомога бандам в знищенні доказів. В 10 чолі Джо напивається в"Одинокій Зірці", оплакуючи смерть Марті, і, розмахуючи стволом, випадково вбиває бармена. Труп сховали в багажнику, і Віто відвіз його на звалище до Майку, де труп разом з машиною відправили під прес.

Цікаві фактиРедагувати

  • Ім'я "Мікоши" — польський варіант російського імені "Микола".
  • У піратської версії гри його можна помітити в Хартманской в'язниці.
  • Єдиний виходець зі Східної Європи.
  • Віто відразу злюбив Майка. Як сказав Віто про Майка -"По — моєму, він урод кінчений". Але Майк, навпаки, добре ставиться до нього.
  • У главі Сходи в небо, коли Віто розшукує Джо, можна приїхати до Майку і запитати, де Джо. Той запропонує відправитися до Джузеппе.
  • Брускі одягнений, як сантехнік. Також на це натякає Джо, називаючи Майка "слесарюга".
  • За всі проходження, Майк дасть Віто всього лише одне завдання, але якщо зайти в інший час, то Майк завжди буде говорити, що роботи немає.
  • В англійській версії його і Ель Греко озвучує Джон Маріано (John Mariano).

Випадкова вікі