FANDOM

Мартін Марті Сантореллі — персонаж Mafia Ⅱ і Joe’s Adventures. Друг Віто і Джо.

Біографія Редагувати

Марті Сантореллі народився в Емпайр -Беї в 1933у [1]. Його батько працював кіномеханіком у великому кінотеатрі в Мідтауне [2], тому з дитинства Марті переглянув безліч різних фільмів, особливо, на ґанґстерську тематику. Намалювавши собі в мріях романтичну життя мафіозі, Марті підлітком взявся ошиватися в районі бару "У Фреді", в точності як його старший сусід і зразок для наслідування Джо Барбаро. З часом Марті став працювати у Джо на побігеньках: доставляв повідомлення, забирав виграші у букмекера, полірував до блиску його тачку. Джо бачить у Марті наївного молодшого братика, тому ігнорує всі прохання присвятити його в більш серйозні справи, вважаючи, що той ще не готовий до цього.

1950 Редагувати

Одного разу якийсь п'яний мужик раптово вискочив прямо перед таксі Марті, яке призвело до того, що молодий таксист випадково задавив його. Марті приховав тіло в багажнику машини і пізніше попросив у Джо допомоги у знищенні тіла. Той відвіз таксі до Майку Бруски і під пресом знищив машину разом з тілом.

Через деякий час Марті втягнув себе в перестрілку з бомбистами. Вони переслідували таксиста до станції метро, після чого наздогнали і поранили його. На щастя, Джо зміг врятувати Марті від бомбістів і відвезти його до Ель Греко.

1951 Редагувати

Віто і Джо, за наказом Едді, починають торгувати сигаретами в різних точках міста, але пізніше нариваються на проблеми: бріолінщікі підпалюють вантажівку з куривом. Не знаючи, що робити, Віто дзвонить Едді. Той вимагає повернути свої гроші і розібратися з"купкою сопливих хлопчаків". На допомогу до них, Едді посилає Стіва Койна і парочку хлопців Вінчі. Однак, Стів ще бере з собою і Марті під приводом, що"пацану пора вчитися". Всі ґанґстери збираються близько бару"Скажена кінь". Стів хоче спочатку знищити це місце. Після недовгої пальби з Томпсоном 1928 року в"Шалену лошадь", він наказує Віто і Марті взяти в багажнику по коктейлю Молотова і обкидали бар. Після підпалу, хлопці домовлятися зустрітися старої ливарної,"базі"бріолінщіков. Приїхавши туди, хлопці битами починають бити підлітків. Один з бріолінщіков раптово дістає пістолет і намагається пристрелити Джо, але того встигає врятувати Марті. Зрозумівши, що буде перестрілка, мафіозі починають бій, де вони перемагають.

Смерть Редагувати

Карло Фальконе наказав Джо і Віто вбити Альберто Клементе. Джо взяв із собою Марті, посилаючись на те, що він добре впорався з минулим завданням. Віто спочатку був проти, але потім погодився, попередивши Джо про наслідки.

Приїхавши в готель, де знаходиться Клементе, Джо і Віто залишають Марті в службовому гаражі, щоб той завів машину, коли почує вибух. Пізніше 18 -й поверх будівлі вибухає, але Альберто дивом залишається в живих. З охоронцями, він спускається вниз і їде з готелю геть. Віто і Джо також спускаються, але виявляють убитого Марті. Вони якнайшвидше виїжджають з гаража, щоб наздогнати мафіозного дона і помститися. В результаті погоні машина Клементе потрапляє в аварію, Джо підходить до розбитої колимазі і випускає весь магазин "Томпсона" в ще живого Альберто.

Після вбивства Клементе, хлопці повертаються додому. Джо, як йому і веліли, дзвонить Едді. Сказавши, що Марті мертвий, Джо чує звинувачення у свій бік. Потім, ще й Віто нагадує, що попереджав. Джо усвідомлює свою провину і просить Віто йти до себе додому.

Ймовірні вбивці Марті Редагувати

У грі не уточнюється, хто насправді вбив Марті. Тому бути впевненим, що його вбив Клементе, не можна. Його міг убити хто завгодно з родини Клементе: будь-то Генрі або хтось із його хлопців.

Цікаві факти Редагувати

  • Номер його таксі — MARTYS, причому сам номер співзвучний з англійським словом MARTYR (" мученик/страждалець").
    • У грі це другий подібний випадок натяку на смерть персонажа; перший — випадок з пораненням Генрі Томасіно (а саме діалог Джо і Генрі.)
  • Головною його особливістю є його голос. Це можна дізнатися за словами Віто:"У хлопчини голос, як у дятла Вуді"і за словами Генрі:"голосочок як у Мінні — Мауса".
  • Дружба Джо з підлітком Марті нагадує життя молодого Генрі Хілла у фільмі"Goodfellas"(Славні хлопці). Генрі приєднався до Мафії в молодому віці точно так само, як Марті. Коли у фільмі був убитий Томмі ДеВіто, це глибоко зачіпає Джиммі Конвея. Так само смерть Марті торкнулася Джо.
  • Його модель з'являлася в першому ролику глави"Дім, милий дім".
  • Він, як і Томас Анджело, працював у"Empire Bay Cab & Co". Тому Марті міг знати Томмі.
  • Його зовнішність мають деякі хлопці банди Еріка.
  • Має зачіску як і у деяких бріолінщіков. Це можна побачити в розділі Обслуговування в номерах, коли він буде убитий людьми Клементе.
  • Завжди носить капелюх (за одним винятком у DLC Joe’s Adventures).
  • Марті сприймає все як кіно про ґанґстерів. На першому плані, як завжди Джо і Віто, а він як завжди на другому.
  • Коли Марті стріляє в когось, він скаже: "Ей, Джо, не говори моїй мамі про це", це означає, що його батьки не знають, що він допомагає мафії.
  • У 8 чолі Джо каже, що Марті нагадує Віто в тому ж віці.
  • Не виключено, що Марті був змальований з Томмі Керролла . Дивно, але цьому хлопцеві було всього 17 років, а на його рахунку вже два тюремних терміну, розбої і підпали. Томмі завжди був у центрі будь заварушки, брав участь у погромі на Ірландські банди в 1928 -му. Молода людина цілеспрямовано рвався до влади, не дивлячись на всіх, будь-яка колотнеча була йому в радість. Енергійний, кмітливий Томмі був балакучий і не скромний — він міг годинами базікати про те, як вони зухвало відбили напад на склад з алкоголем, перебільшуючи свою роль в цьому до небес. Не рідко його балаканина приносила йому безліч проблем, з яких він дивним способом виходив сухим. Приміром, Марті в главі Невгамовні (напевно, його улюблений момент життя), такий же енергійний і постійно потрапляючи при цьому у всілякі колотнечі і перестрілки, виходив з них задоволеним. Віто відноситься до Марті, як до дитини, а Джо Барбаро стверджує, що він дозрів вже для таких справ. Капоне теж не рідко відправляв ґанґстера"постріляти", але ставився до нього не серйозно — для нього Томмі дитина, удачливий і талановитий, але ще дитина. На що, Керролла вічно ображався, намагаючись довести всьому світові, що це не так.
  • Микола Бистров, який озвучив Марті в російській версії, також озвучував головного персонажа серії ігор і фільмів"Гаррі Поттер", а також юного Радунхагейду з"Assassin's Creed III".
  • Марті дуже схожий на американського актора — Джеймса Діна.
  • У ранній версії гри у Марті була чорна сорочка, а в релізной — червона.
  • Майже у всіх розділах, Марті як би"видєлується", намагається здатися крутим.
  • Швидше за все його вбили з Remington 870.

Помилка цитування: Для існуючого тегу <ref> не знайдено відповідного тегу <references/>

Випадкова вікі