FANDOM

Марія Скалетта — персонаж комп'ютерної гри Mafia Ⅱ.

Біографія Редагувати

Марії Скалетте, матері Віто, випала нелегка життя. Бідність — типова картина Сицилії початку 20 -х років ХХ століття. Але навіть вона не може зупинити любов двох сердець — Антоніо і Марії. В 1920у відбулося їх весілля. Через рік у них народилася дочка Франческа, а ще через чотири роки — довгоочікуваний син, який отримав ім'я Вітторіо. Потім настали важкі часи. Вона приїхала в Америку в 1932у з чоловіком Антоніо і двома дітьми шукати кращої долі, але знайшла лише злидні і позбавлення. На її очах чоловік зламався і спився під гнітом непосильної роботи, а єдиний син став карним злочинцем. Ревно віруюча, Марія кінця молить Господа врятувати її сім'ю і направити Віто на шлях чесного трудівника.

Після смерті її чоловіка овдовіла Марія живе в маленькій квартирці з дочкою Франческою. Її син потрапив у халепу, і йому поставили ультиматум: або він йде служити в армію, або він сідає у в'язницю на п'ять років. Віто обирає перше.

Але знову по прибуттю в місто її син знову вплутується в погану компанію. Його заарештовують за спекуляцію з талонами на бензин і садять на 10 років. Це стало останнім ударом для Марії. Вона серйозно захворіла, і в той день, коли її дочка, Франні, відвідує Віто у в'язниці, вона відходить в інший світ.

Цікаві факти Редагувати

  • Перша жінка в Mafia Ⅱ|грі]].

Випадкова вікі