FANDOM

00.Метрополітен Лост-Хевена (головна)

Метрополітен Лост-Хевена — громадський транспорт у грі Mafia: The City of Lost Heaven.

Власником є компанія «LHRR» (Lost Heaven Rail Road), яка курирує як надземний метрополітен, так і наземний трамвай.

Опис Редагувати

Це один із засобів пересування в Лост-Хевені. Невідомо, коли метро почало функціонувати, але ясно одне — в 1930-і роки жителі міста вже могли користуватися послугами метро. Це досить непоганий показник для населених пунктів США на початку минулого століття. Надземна лінія метрополітену прокладена по території п'яти районів міста і включає 8 станцій:

По маршруту в обох напрямках курсують кілька двовагонних составів.

Щоби скористуватися цим видом транспорту, слід у момент зупинки вагону впритул підійти до дверей та натиснути кнопку «Дія» (перед відкритими дверима). Так само здійснюється вихід із вагону.

Появи Редагувати

Метрополітен фігурує в розділі Невеличка халтурка. Також, по ходу розвитку сюжету, гравець може сам використовувати метро як пасажир (безкоштовно). Вдруге вимушено скористатися послугами цього виду транспорту потрібно в завданні Переслідування невидимки режиму Велика прогулянка.

Нотатки Редагувати

  • На вагонах є аббревіатура «LHRR», що підкреслює належність цього виду транспорту даній компанії.
  • Можливо, що вагони зроблені фірмою «American Car & Foundry» — це американський виробник вагонів. Компанія була створена в 1899 році в результаті злиття 13-ти незалежних виробників залізничних вагонів.
  • Незважаючи на те, що всі пасажири у вагоні метро тільки сидять, Тому доводиться задовільнятися лише стоячими місцями — присісти в метро у грі не передбачено.
  • Якщо розпочати режим Прогулянки в локації «Мала Італія», то по коліям поїде тільки один (перший) вагон, другий — невидимий. Якщо скористатися надто швидкою машиною та доїхати до станції, то методом "тику" можна сісти в цей вагон і "парити" за локомотивом.
  • В бета-версії гри вагони були зеленого кольору.

Див. також Редагувати

Галерея Редагувати

П · О · Р Транспорт «Mafia: The City of Lost Heaven»
Bolt AceModel BV8AmbulanceFiretruckHearseTruck
Schubert SixExtra SixSix PoliceExtra Six Police
Crusader Chromium
Falconer FalconerFalconer YellowcarFalconer Gangster
Guardian Chromium
Thor 810812
Lassiter V16 FordorV16 PhaetonV16 RoadsterV16 AppolyonV16 CharonV16 Police
Ulver Airstream
Wright WrightWright Gangster
Silver Fletcher Silver Fletcher
Bruno Speedster
Celeste Marque
Trautenberg Model JRacer
Brubaker Brubaker
Caesar 8C Mostro8C Racing
Carrozella C-Otto
Призові авто Manta PrototypeBolt-ThrowerHotRodBlack DragonMutagenFlamerMasseurMasseur TaxiDemoniacCrazy HorseBob MylanDisorderSpeedeeLuciferionBlack MetalHillbillyFlower PowerFlame SpearManta Taxi

Випадкова вікі