FANDOM

Метт Бауер (англ. Matt Bauer) — один із розробників гри Mafia Ⅲ, що займає посаду аудіо-директора студії Hangar 13.

Опис Редагувати

Метт є аудіо-директором студії Hangar 13, привносячи більш ніж 17-річний досвід роботи в якості звукорежисера та інженера звукозапису. Метт спеціалізується на створенні саундтреків і звуків у всіх медіа, включаючи ігри, радіо, телебачення і кіно. Він почав свою кар'єру з австралійського комерційного радіо, працюючи в мережі Austereo, а також інших провідних пост-продакшн-студіях в Мельбурні, перш ніж переїхати в Сполучені Штати, щоб влаштуватися в Midway Games. Метт пізніше перейшов в THQ як аудіо-директор. Там йому довелося попрацювати над відомими франшизами, серед них WWE, UFC, Darksiders і Saints Row. На цій посаді Метт зміг створити широку палітру саунд-дизайну, починаючи від вигаданого і невигаданої озброєння, магії і інших земних істот. Метт потім провів рік в LucasArts, працюючи з величезною звуковою бібліотекою Скайвокер, а також створив нові і унікальні місця битв і чарівні світи, перш ніж влаштуватися в до 2013 року.

Випадкова вікі