FANDOM

Музичний автомат — електромеханічний апарат для автоматичного відтворення грамофонних платівок.

Перші моделі з'явилися в 30 -х роках, останні все ще розкуповувалися в 80 -х. Традиційно встановлювалися в розважальних закладах. За однією з версій друга назва (jukebox) апарати отримали від дієслова to juke (танцювати). За іншою — juke на сленгу афроамериканців"безлад або жуть": у чорних забігайлівках грали juke — band'и, на зміну їм прийшли jukebox'и.

В Mafia Ⅱ їх можна зустріти в барах "У Фреді", "Самотня зірка", "Драгстріп" і закусочних "Емпайр-Бей Дайнер", "Стелла Дайнер", "Steaks & Chops".

За 1 цент користувач вибирає музичний стиль композицій. Яку мелодію грати автомат вирішує сам.

Цікаві факти Редагувати

  • І в 1945у, і в 1951у, якщо змінити музику в автоматі, то обов'язково гратимуть пісні 40-х років. Чому так відбувається, невідомо.
  • У ресторані "Мальтійський сокіл" замість автомата стоїть піаніно.
  • Прототипом ігрової моделі є Вурлітцер 1015 випуску 1946 а (на фото нижче).
  • Jukebox такий же символ 50 -х років як автомобілі в ракетному стилі і бріоліновие зачіски.
  • У гру Mafia: The City of Lost Heaven за допомогою мода можна встановити автомат фірми Rockola.

Випадкова вікі