FANDOM

Мішель — персонаж гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Біографія Редагувати

Мішель — молода повія, що мешкає в бандитському світі Лост-Хевена. Знайома з багатьма мафіозі, які є відвідувачами готелю Корлеоне, де вона працює. Одна з її подруг — Сара, їх можна побачити разом у розділі Чесна гра: частина 2 (Мішель вітає Томмі з перемогою в гонці).

Долі Мішель та Томаса Анджело перетинаються в розділі Путана. Кланом Сальєрі Томасу доручається вбити дівчину за її балакучий язик: Мішель за родом своєї діяльності присвячена в секрети багатьох людей, торгує інформацією, — що коштувало їм життя, — і є таємним співучасником сім'ї Морелло. Томас знаходить повію в своєму номері борделю, але, впізнавши у ній подругу Сари і будучи розжалоблюваним її благаннями, наказує їй залишити місто.

Одначе Тому все ж не вдалося врятувати Мішель від розправи з боку клана Сальєрі. Через кілька років, дівчина мала необережність повернутися в місто, де на неї випадково натрапив Сем. Його вона теж благала й плакала, як раніше вже було з чоловіком подруги, проте цього разу номер не спрацював. Сем розправився з Мішель, а довіра до Тома була підірвана.

Нотатки Редагувати

  • Дивно, що ліпшою подругою Сари є повія з борделю.

ГалереяРедагувати

П · О · Р Сім'я Морелло
Дон Морелло
Підручний Серджіо Морелло
Солдати Луї  · Напарник Луї  · Джої
Співучасникі Власник мотелю Кларка  · Менеджер готелю Корлеоне  · Мішель  · Міський радник  · Прокурор

Випадкова вікі