FANDOM

Накрити капо — одна з місій помсти Селу Гравіна в Jimmy's Vendetta.

Проходження Редагувати

Необхідно вбити трьох капо сім'ї Гравіна. Всі вони знаходяться в різних місцях, з величезною кількістю охоронців. Місія дуже складна і для її виконання знадобиться велика кількість боєприпасу.

Частина I. Аптаун Редагувати

Перший капо знаходиться на південному сході Аптаун а, в невеликому провулку, неподалік від кіоску. Зовні може здатися, що у нього всього три -чотири охоронця, однак, насправді, все набагато цікавіше. Напавши на капо, на підмогу з'являться близько двох десятків охоронців, оснащених Томмі — ганами і MP- 40.

Для успішного проходження цієї частини, як прикриття, можна скористатися кіоском. Але і це не завжди допомагає; зі східного боку може раптово з'явиться один з цих головорізів. Так що треба бути напоготові. Можна просто вбити капо відразу або ж пристрелити всіх, хто хоч якось пов'язаний з Гравіна.

Частина II. Вест — Сайд Редагувати

Другий капо знаходиться на заході Вест — Сайд а на верхній (!) Частини району. Тут теж дуже багато охоронців. Сама складність у тому, що практично ніде не можна сховатися, тому й легко померти. Деяких ґанґстерів можна збити машиною, але капо все ж доведеться пристрелити, коли він висунеться. Рекомендується не зволікати з його смертю.

Частина III. Мідтаун Редагувати

Третій і останній капо зі своєю"бандою"відвідує кладовище близько церкви в Мідтауне. Усього там близько десятка противників, вважаючи капо. Можна також, або розібратися з усіма, або по -тихому вбити капо і виїхати.

Кінцівка місії знаходиться там же, де і початок, в Лінкольн- парке.

Поради по проходженню Редагувати

  • Практично у всіх ґанґстерів Гравіна маються пістолети- кулемети. Як і всі зброї в грі, ПП теж мають свою слабкість — це близькість противника або ж дальність. Тому на завдання краще взяти з собою гвинтівку і дробовик. Патронів до них ви не знайдете в місії, тому запасіться ними в магазині.
  • Щоб швидко вбити капо, який знаходиться у Вест -Сайді, задавите його на автомобілі, тим самим полегшивши собі справу і не витрачати багато беопріпасов.

Випадкова вікі