FANDOM

Нарешті, Фальконе — шоста глава гри 'Mafia Ⅱ Mobile]]'.

ОписРедагувати

Марко зустрічає Генріу північно-західній частині міста. За його словами наступне завдання протагоніст отримає від самого Фальконе, який зараз перебуває в ресторані на сході звідси. Там Марко зустрічає і Генрі, і Фальконе.

Фальконе вимагає вкрасти зброю у офіцера Бріггса, який"грає не за правилами". Марко купує відмички, зламує будинок офіцера і краде зброю. Тепер цю зброю необхідно доставити [[Джиммі (Mafia Ⅱ Mobile)|Джиммі]] за 2 хвилини. Виконавши завдання, Марко розуміє, що вони влипли — Джиммі хоче піти з Сім'ї, і, якщо Генрі не дозволить йому це зробити, то у того буде серйозні проблеми. Генрі зустрічає Марко в барі Тики і наказує йому вбити зрадника, тим самим показавши, наскільки Сім'я засмучена. Руссето вбиває Джіммі і завершує своє завдання.

Побічні завданняРедагувати

Пройшовши прямо і повернувши направо на першому перехресті, можна зустріти людину, яка може запропонувати Марко роботу. Він попросить його повернути його магазин, який забрав собі дон Вінчі. Для цього достатньо вкрасти документи, які Вінчі зберігає в своєму особняку. Вкравши їх, поверніть все господарю магазину.

Завдання складне, але нагорода того варто. Гравцеві доведеться придумувати свою тактику проходження, так як охоронців у особняка буде досить-таки нелегко вбити.

НагородаРедагувати

  • 1000$

БагиРедагувати

Якщо гравець узяв додаткове завдання, то ні в якому разі не варто йому під'їжджати до особняка Вінчі на машині. Інакше повідомлення про те, що"це приватна власність", з'являтимуться безперервно, і гравець не зможе зрушити з місця. Якщо все ж таке сталося, то в такому разі допоможе тільки перепроходження розділу.

ПриміткиРедагувати

  • В самій північній частині Емпайр-Бей, в провулку, можна знайти відмички, які до цього моменту на вулицях жодного разу не попадалися. Тим самим, купувати відмички за завданням не доведеться, і ви заощадите зайві 100$.
  • У парку можна зіграти в карти з одним з гравців. За власним бажанням ви граєте спочатку на 5$, а потім — на 10$, а якщо вам пощастить, то ви можете зіграти на 50$. Як тільки ви програєте, шарлатан поспішить піти, посилаючись на пізній час.[[Категорія:Глави Mafia Ⅱ Mobile]]

Випадкова вікі