FANDOM

Наш другодинадцятий розділ гри Mafia Ⅱ.

СюжетРедагувати

Вранці у двері Віто подзвонили. Це був Генрі, він запропонував поговорити. Вони стали їздити по місту. В кінці-кінців, Генрі сказав, що хоче вступити в сім'ю Фальконе.

Віто зустрічається з Едді, отримує плату за попередню роботу і говорить з ним щодо Генрі. Перше його завдання — вбити Лео Галанте.

Генрі поїхав на завдання, Віто відправився туди ж окремо і дуже швидко, щоб попередити Лео. Як виявилося, сам Фальконе замішаний в торгівлі наркотиками, а Клементе його засік. Але найголовніше те, що Френк Вінчі насторожився.

  1. Генрі знаходить Лео і Віто, але залишає Лео в живих на прохання свого друга.
  2. Генрі не має виявляє Лео, так як його врятував Віто.

Віто відвозить Лео на вокзал, щоб той втік з міста.

Після всього цього Віто їде додому і зустрічає заплакану сестру Франческу. Як виявилося, Ерік не ночував вдома, гуляв з дружками, ходив наліво і регулярно бив Франні. Віто приїхав на квартиру до Еріка й обробив його, а купі п'яниць наказав розійтися і забути цю адресу, інакше їм не поздоровиться. Словам мафіозі вони повірили.

Віто знову повертається додому і лягає спати. Вночі до нього заявляються ірландці і мстять за О'Ніла і за побоїще на покинутій ливарної. Вся зброя, всі гроші (у гравця їх могло накопичиться близько 10 000) і всі костюми згоріли у вогні… Убивши ірландців, Віто забрав зброю, вкрав машину і в одних трусах дістався до Джо.

Завдяки своїм зв'язкам Джо з'ясував, що глава тих покидьків — Міккі Дезмонд. Що йому потрібно від Віто ? Він двоюрідний брат О'Ніла — це однозначно помста. Вони знищують всіх ірландців у їх барі.

Джо пропонує Віто оселитися у квартирі Марті. Мати Марті просила Джо продати цю квартиру і Віто тимчасово може пожити там. Це житло Віто не подобається, але йому нічого не залишається.

Поради по проходженню Редагувати

  • Коли Генрі пропонує взяти його машину, краще взяти власну і швидку, т.к. в будь-якому випадку на своїй Генрі поїде прибирати Лео Галанте, а особиста машина Віто не пропаде від ганку ресторану.
  • Перед проходженням цієї глави бажано витратити всі гроші на прокачування своїх автомобілів, т.к. вся одяг і гроші згорять, а стовбури пропадуть.
  • Після підпалу будинку можна продати кілька дорогих машин які раніше були викрадені.

Цікаві факти Редагувати

  • У цій главі Віто скаже Генрі, мовляв, краще ризикувати, ніж працювати таксистом. Це явний натяк на Томмі Анджело з першої Mafia, який їздив на таксі до того, як стати мафіозі, в 30 -х роках, а також почав працювати таксистом знову, після переїзду в Емпайр- Бей, в 1940 -х.
  • У ранній версії гри Віто міг не тільки відмовитися від порятунку Лео, а й довезти Генрі до будинку Галанте і навіть піти на вбивство замість Генрі.
  • Результати порятунку Віто Лео:
    • Якщо гравець візьме простирадла, то Віто і Лео втечуть через балкон і сховаються.
    • Якщо гравець вибере сховатися в шафі, Генрі зловить Віто і Лео, але не стане нікого вбивати.
    • Якщо гравець вибере сховатися в душі, Генрі зловить Віто і Лео і вб'є їх. Гра перезапуститься з останньою контрольної точки.
    • Якщо гравець вибере сховатися під ліжком, Генрі зловить Віто і Лео, але не стане нікого вбивати.
    • Якщо гравець попадеться на очі Генрі, той зловить Віто і Лео, але не стане нікого вбивати.
    • Якщо гравець непомітно спуститься на перший поверх, то Віто і Лео успішно сховаються через чорний вхід на будь-який з машин Лео, нікого не вбивши, або покинуть будинок через парадний вхід, убивши хлопців Фальконе по- тихому.
  • Якщо непомітно покинути особняк Лео (але не територію), то Генрі перестає бродити по будинку, а якщо повернутися — він продовжує. Покинувши територію, в будинок не повернутися і з Генрі не зустрітися.
  • Коли будинок Віто спалять, по радіо можна почути повідомлення, в якому говориться, щоб Віто подзвонив на радіостанцію і повідомив, що він у безпеці. Жителям же говорять не панікувати і евакуюватися, поки вогонь не погасять.
  • Якщо ви переодягнетесь в одяг до відвідування Джо (пограбувати магазин), то Джо нічого не скаже Віто про його зовнішній вигляд, однак ви все одно зможете надіти його"​​клоунську сорочку".
  • У рідкісних випадках городяни будуть говорити про вибух в Empire Arms.
  • Незалежно від того, скільки грошей у вас буде (наприклад, пограбували кафе чи магазини), Віто все одно буде скаржитися Джо, що у нього немає грошей на готель.
  • Деякі імена на дверях в будинку Еріка — це імена розробників гри.
  • Це єдина глава, на початку якої можна побачити туман на вулиці.
  • Це перша глава, в якій починає йти дощ (друга глава — Через терни до зірок).
  • У Генрі така ж машина як у"федералів"у розділі"Сходи в небо".
  • У машину Міккі Дезмонда не можна сісти в будь-якому випадку, навіть якщо він загине.
  • Єдина місія де є різний поворот подій (момент з"хованки"від Генрі).
  • Пісня"Rock Around the Clock"у виконанні Білла Хейлі, яка грає в квартирі, де відбувається зустріч з Еріком була написана в 1952 році і виконана Хейлі в 1954 році, в той час як дія місії проходить в 1951 році.
  • Якщо гравцеві вдалося вбити Міккі Дезмонд а не шляхом вибуху його машини, то обшукавши його труп можна знайти ( $ 500 ).
  • У цій главі проїжджаючи повз бейсбольного поля в Кінгстоні можна почути жваві голоси уболівальників.
  • Єдина глава — в якій гравець"проживає"майже цілий день.
  • Добравшись до Джо, він досить іронічно скаже:" Ти що, смажив м'ясо в одних трусах ? "
  • На чолі присутній баг: якщо після пожежі в будинку Віто штовхнути пару раз поліцейського, то він вимагатиме документи. Незважаючи на те, що у Віто немає одягу і він практично в одних трусах, він все ж дістане документи з нізвідки.
  • Якщо вистрибнути з дому, викрасти машину і задавити всіх Ірланцев, то в шинку Міккі Дезмод все одно скаже, що він гнався за персонажем, але упустив.
П · О · Р Розділи Mafia Ⅱ
Пролог Історична батьківщина  · Дім, милий дім  · Ворог держави (Викрадення Lassiter Series 69) ·
Закон Мерфі  · Циркулярка (Урок гарних манер)  · Добре проведений час
Інтермеццо Ⅰ Пам'яті Франческо Потенца  · Невгамовні (Додаткова місія) · Бальзам і Бінс (Колеса у вогні)  · Обслуговування в номерах  · Наш друг  · Дари моря  · Явлення дракона  · Сходи в небо
Інтермеццо Ⅱ Через терни до зірок
Епілог

Випадкова вікі