FANDOM

«— Це буде наша остання велика робота. Мені вистачить грошей, щоби відкрити піцерію де-небудь в передмісті!
— Та ну!
— От побачиш!
»
— © Частина діалогу Полі й Тома в метро

Невеличка халтуркадев'ятнадцятий розділ гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Сюжет Редагувати

Після того, як Сальєрі "кинув" хлопців, Томмі погодився пограбувати міський банк разом із Полі. Для початку, Том погоджується поглянути на цей банк. Полі й Томас сідають у метро на станції Мала Італія. По дорозі вони базікають про своє життя. Виходять друзі на станції Діловий район. Усередині банку Полі пояснює план пограбування: ключі від решітки можна відняти у клерка, а ключі від сейфу — напевне у директора банку; поки Полі прикриє нагорі, Том спуститься у сховище й забере бабки; далі вони сховаються на машині в покинутому клубі "Палермо".

Є проблема із зброєю: у Полі дуло є, але у Тома — ні. Роздобути пушку можна в лавці Жовтого Піта, який знайомий із Полі, машину — у Луки Бертоне. Потім Томас забере Полі біля його будинку. Том отримує зброю і виконує "маленьке" дільце для Луки — віднести посилку Великому Діку. Потім Лука вчить його зламувати Trautenberg Model J. Анджело викрадає цю машину у такого собі Мажора з Оуквуду, який направляється у Федерал-хол, що на Центральному острові.

Зустрівшись біля дому Полі, напарники відправляються в банк. Все проходить точно за планом, охоронців виявляється зовсім мало — всього шість осіб. Том знаходить ключі від решітки там, де сидять клерки, а від сейфу — в кабінеті директора банку. Друзі справляються менше, ніж за п'ять хвилин. Поліція просто так не відпускає хлопців, але ті ховаються від "хвоста" в призначеному місці.

Напарники домовляються залишити гроші у Полі, щоби Сара нічого не запідозрила, а також зустрітися завтра вранці й обговорити подальше вкладення грошей.

Нотатки Редагувати

  • В англійській версії гри цей розділ називається «Moonlighting», що можна перекласти як Сумісництво або Робота за сумісництвом.
  • «Невеличкою халтуркою» на жаргоні називають скоєння кримінальних справ без відома Сім'ї. Це означає, що хтось бажає придбати гроші, не поділившись із Сім'єю.
  • В квартирі Полі, в передпокої, є картина з квіткою. Якщо вистрілити в неї два рази, то картина збільшиться вдвічі. Такі ж самі картини є в банку, в кімнатах на підземному поверсі.
  • Можливо, в ті роки облаштування й охорона банків були далекі від досконалості, оскільки Полі досить посередньо відзивається про «Перший Національний Банк»: «Те, що треба: не надто великий, і не надто маленький…»
  • Одного разу Том вже бував у цьому банку — він забирав документи з камери схову.
  • Під час ознайомлення з банком, в одній із переговорних кімнат, можна побачити модель дона Пеппоне. Він просить кредит під будівництво розважальних закладів у Хобокені.
  • Після ознайомлення, вийдучи на вулицю, можна вбити Полі, поки він не сів у потяг, і місія не буде провалена. Однак він все одно "воскресне".
  • Роздобувши дула у Жовтого Піта, можна сміливо прямувати до Полі на будь-якій машині, після чого разом із ним відправитися на виконання завдання Луки Бертоне. Полі допоможе вам позбутися ґанґстерів, що напали на Діка, а також може розібратися з власником Trautenberg Model J (але краще зробити це самому, оскільки Полі нерідко "вдається" сильно пошкодити автомобіль або ж навіть пробити бензобак).
  • Можна вбити Жовтого Піта і його подільника (при цьому однорукий Піт буде перезаряджати свій кольт, як звичайна людина). Але робити це вкрай не рекомендується, оскільки лавка старого зброяра вам ще знадобиться в наступному розділі.
  • В гаражі бару Сальєрі знаходяться всі машини, що збереглися з попередніх розділів. Але скористатися ними не вдасться — вхідні ворота закриті.
  • Годинники в банку — в головному залі, на другому поверсі та перед входом у сховище — показують той же час, що й програмний годинник, встановлений на вашому комп'ютері (так само, як і кишеньковий годинник, що лежить на столі, в кімнаті «Головного меню» гри).
  • Після того, як в ролику Томмі вскрив сейф і набив мішок грошима, можна підійти до полиці, з якої Том збирав гроші в мішок. Там лежить пачка грошей, яку можна взяти. При виконанні цієї дії Том скаже: «В мене ще багато роботи!».
  • Під час пограбування в банку — чотири відвідувача, а коли Том піднімається із сховища, в залі з'являється ще одна жінка в червоній сукні (та, яку Полі застрелив через її істеричний крик).
  • Якщо завантажити місію пограбування банку, а потім — перший
    19-00.Штурм поліції не вдався (доп.).jpg

    Штурм поліції не вдався

    19-00.Томмі знає «свою справу» (доп.).jpg

    Томмі знає "свою справу"

    візит в банк, то машина, на якій приїхали напарники, опиниться прямо в закритих дверях, і її "відкине" за двері. Якщо в неї сісти і потім вийти, можна потрапити всередину банку і навіть самому відкрити сейф без ключа. В підземному сховище не буде охорони, а нагорі будуть неактивні охоронці.
  • Якщо ви не встигаєте втекти з банку у відведений час, то приїжджає велика кількість поліцейських з дробовиками, й починається штурм.
  • Для любителів екшну: якщо ви хочете перевірити свої бойові навички, можете дочекатися прибуття поліцейського "батальону" й "покласти" всіх копів. Але будьте обережні — на чотирьох поліцейських Schubert'ах прибувають 8 поліцейських, кожен з яких озброєний дробовиком. Вони вкрай небезпечні навіть на середній дистанції (можуть убити Тома одним пострілом), а Полі може піти в атаку "напролом".

Галерея Редагувати

П · О · Р Розділи Mafia
Навчання Навчання
Вступ & Пролог Неможливо відмовитися  · Людина, що біжить: частина 1 & Людина, що біжить: частина 2  ·
Вечірка з коктейлями  · Нескладна робота
Інтермеццо Ⅰ Чесна гра: частина 1  · Чесна гра: частина 2  · Сара & Пора призвичаюватися  · Путана & Святий отець
Інтермеццо Ⅱ Заміська прогулянка  · Омерта  · Візит до товстосумів  · Угода століття!
Інтермеццо Ⅲ Бон Апетит!  · З днем народження!  · Везе ж покидьку!  · Вершки суспільства
Інтермеццо Ⅳ Перевибори  · Чисто для розрядки  · Невеличка халтурка  · Декаданс
Епілог

Випадкова вікі