FANDOM

Ніж (Стилет) — італійське колючо -ріжуче холодна зброя в серії ігор Mafia .

Mafia: The City of Lost Heaven Редагувати

Ніж завдає приблизно 3-5 одиниць утрати, тобто за потужністю дорівнює кастету. Але в порівнянні з кастетом у ножа є два плюси: по-перше, сильний удар у спину вбиває противника, по-друге, озброєний ножем чоловік може проробляти комбіновані атаки. Для цього потрібно або затиснути клавішу атаки, поки не закраситься смуга, що позначає силу удару, або вдарити ножем кілька разів поспіль, після чого і почнеться комбінована атака. Обережно! Ви не зможете здійснювати будь-які дії, поки головний герой закінчить махати ножем.

Появи Редагувати

Вперше гравець може використовувати ніж в главі Сара. Його використовують хулігани при нападі на Томмі. Ніж можна знайти і в главі Путана — він лежить в одній з кімнат другого поверху. Останній раз це зброя з'являється в двадцятому розділі, де його також використовують хулігани. Також ніж доступний в режимі "Прогулянка" в лавці Жовтого Піта.

Mafia Ⅱ Редагувати

Ніж повинен був з'явитися і в другій частині Мафії, але через конфлікти з анімацією його вирізали. За допомогою модов його можна повернути в синглплеер.

Сам ніж не був повністю вирізаний з гри. У главі Історична батьківщина серед амуніції протагоніста можна побачити ніж — тільки це буде десантний М3. В шостому розділі головний герой вбиває О'Ніла, перерізавши ірландцеві горло його ж власним ножем — заточуванням, встромивши його в шию.

Цікаві факти Редагувати

  • У грі Mafia: The City of Lost Heaven використовується ніж виду Італійський стилет.
  • У Mafia 2 нож використовували тільки Брайан О'Ніл і Віто Скалетта; також ніж згадується при вбивстві Генрі Томасіно.
  • У файлах гри Mafia Ⅱ зберігся скрипт ведення бою з ножем.

Випадкова вікі