FANDOM

00.Охоронники (головна)

Охоронники — персонажі серії ігор «Mafia». Зустрічаються в усіх іграх, озброєні цивільною зброєю з невисокими бойовими характеристиками.

Mafia: The City of Lost Heaven Редагувати

У перший раз за сюжетом зустрічається в чолі Чесна гра: частина 2, коли Томмі бере подарунок від Лукаса за перемогу на гонках — охоронець з числа копів на парковці перед будівлею муніципалітету озброєний поліцейським кольтом. Надалі охоронці в цивільному часто бувають близько машин, рекомендованих Лукою для викрадення.

Охорона різного рівня з'являється в багатьох місцях гри: біля воріт бару Морелло, готелі Корлеоне, віллі прокурора, на пароплаві Lost Heaven Queen, в міському порту.

У главі Невелика халтурка озброєних співробітників банку теж можна віднести до охорони.

Mafia Ⅱ Редагувати

П'ятеро охоронців охороняють УРЦ, Віто краде талони на бензин. Озброєні не всі, однак, у випадку виявлення головного героя, вони викличуть поліцію.

Також охоронці з'являються в DLC «The Betrayal of Jimmy». Там вони охороняють броньований Шуберт, озброєні гвинтівками Гаранд. У DLC про Барбаро вони охороняють супермаркет Максвеллатут озброєнняу них на порядок вище колег. Джо навіть кине фразу: "«Хто в продуктовий з Томпсоном ходить?»".

Mafia Ⅲ Редагувати

Очікується...

Випадкова вікі