FANDOM

Пам'яті Франческо Потенцасьомий розділ гри Mafia Ⅱ.

Сюжет Редагувати

Через 6 років Віто, завдяки старанням Лео, повертається з"зони", і бачить — місто повністю змінився (також змінилося пору року). Почалася нова ера — ера швидких машин, рок- н- ролу і нового стилю в одязі. Він вирішує відправитися до Джо. Барбаро говорить Віто, що зняв йому нову квартиру, дає гармату (Кольт M1911), і вони обидва їдуть на огляди в нове лігво Віто. Потім Джо каже, що Віто чекає сюрприз, і просить його одягтися як слід. Віто купує костюм в магазині і відправляється до свого друга. Джо знайомить Віто з Едді Ськарпа, молодшим босом сім'ї Фальконе. Всі троє їдуть в бордель.

Після невеликого ролика про те, як Віто провів час в борделі, Джо і Едді напилися в"устілку"і вирішили, що на сьогодні"веселощів"вистачить, Едді йдучи каже плутана: "На добраніч, повії!", Ми сідаємо в машину Едді. Підмітив сильний і смердючий запах в автомобілі, Віто розпитує Скарпіа. Едді каже, що це Френкі Поттс, ФБР овець впровадили в мафію, а нині труп з багажника. Ськарпа картає себе за те, що перебрав в борделі і тут же з'ясовується факт — Френкі лежить в машині вже як кілька днів і весь протух! Віто відвозить труп до старої обсерваторії. І по дорозі в обсерваторію Едді блеванул. Приїхавши на місце, Джо просить Віто, відкрити багажник. Віто з неудавольствіем відкриває, і сморід навколо стала ще нестерпним. І незадоволеному Віто доводиться самому доводиться робити брудну роботу. Потім Віто відвозить п'яних Джо і Едді додому.

Нагорода Редагувати

Кольт M1911, 200 $.

Цікаві факти Редагувати

  • У початковому ролику, коли Віто ловить таксі, на таксі виявиться номер машини Джо, а саме — FQ -358.
  • Якщо до входу в бордель розбити машину Едді, то, коли ви вийдете з борделю, машина буде як нова.
  • Якщо не їхати відразу до Джо, а заїхати в будинок Франчески, то Віто застане там Еріка, її чоловіка, і відразу ж розуміє, що Франческа недовго буде в щастя з її новоспеченим чоловіком. Він прийме головного героя за продавця.
  • Також, можна заїхати до Джузеппе, Гаррі і Дереку. Вони теж будуть здивовані поверненню Віто.
  • Якщо не зупинити машину, як цього просить Едді після того, як він напився в борделі, то містер Ськарпа обриганих весь салон машини. Але якщо зупинити машину після його прохання, то він вийде і забруднить цим бруківку, а не автомобіль.
  • Якщо трохи походити по місту, то можна помітити, що на деяких людях ще надіта одяг 1940 -х років.
  • Це єдина місія, коли нам вдається потрапити в бордель
  • Єдина місія, де нам не треба використовувати зброю по сюжету.
  • Якщо зайти з чорного входу в будинок, де проживає Джо, то можна звернути увагу, що біля сходів поставлена ​​лавка.
  • Після того як ви закопаєте Френкі Поттса і будете везти алкашів додому, то вони будуть наспівувати пісню, яка гратиме по радіо. Але якщо вийти з машини, то Едді скаже що більше не співатиме.
  • В який або одязі Віто не був, все одно в кат- сцені в борделі він буде в дорогому костюмі.
  • Якщо заїхати в офіс Дерека, то можна зустріти там Стіва.
  • Кат -сцена з заритих трупів може бути відсиланням до фільму Мартіна Скорсезе"Славні хлопці". У самому фільмі є дві сцени, схожі на кат- сцену з гри.
П · О · Р Розділи Mafia Ⅱ
Пролог Історична батьківщина  · Дім, милий дім  · Ворог держави (Викрадення Lassiter Series 69) ·
Закон Мерфі  · Циркулярка (Урок гарних манер)  · Добре проведений час
Інтермеццо Ⅰ Пам'яті Франческо Потенца  · Невгамовні (Додаткова місія) · Бальзам і Бінс (Колеса у вогні)  · Обслуговування в номерах  · Наш друг  · Дари моря  · Явлення дракона  · Сходи в небо
Інтермеццо Ⅱ Через терни до зірок
Епілог

Випадкова вікі