FANDOM

Парк Гринфилда — парк в районі Грінфілд, Емпайр-Бей

Історія Редагувати

Про його появу мало що відомо, тільки те, що він з'явився під час керування, тоді ще колонією, під назвою Емпайр- Бей, Джона Стенмора. Близько 1704 року, при перших роках роботи Стенмора, за наказом королеви, і ініціативи самого Джона, почалося облагороджування колонії. Зводилися парки відпочинку, всілякі квіткові клумби і т. д. Тоді ж і був закладений фундамент цього парку, самими людьми. Але він тоді ще не був повноцінним парком, оскільки площа була дуже маленькою, тому спочатку там був дитячий майданчик. За однією з так званих легенд, коли в 1729 році, Стенмор, прогулюючись містом, помітив у тихому районі маленький майданчик. Так як був обід, всюди панувала ідилія, Джону сподобався цей район і він вирішив додати до нього більшої краси. За два роки були посаджені дерева і квіткові клумби, а сам парк був розширений. Після відходу Стенмора в оставку, парк підтримувався людьми, які там проживали, так парк дожив до 40 -х років 20- го століття. І тепер вважається найкрасивішим місцем у місті.

XX століття Редагувати

Тепер після стількох років, він вважається найкрасивішим місцем у місті, а також на східному узбережжі. Кажуть що там виступав, голлівудський співак, актор і мрія всіх жінок Джек Олівер.

Випадкова вікі