FANDOM

Пеггі Лі (англ. Peggy Lee, уроджена Норма Делоріс Егсторм (англ. Norma Deloris Egstrom), 26 травня 1920 — 21 січень 2002) — американська джазова співачка, автор пісень і актриса.

Біографія Редагувати

Норма Делоріс Егсторм, в майбутньому Пеггі Лі, народилася 26 травня 1920 року в місті Джеймстаун в Північній Дакоті. Її матері не стало, коли Нормі було чотири роки і вона, разом з братами і сестрами, залишилася під опікою батька і мачухи.

Початок кар'єри Редагувати

Професійно вона зайнялася співом ще в підлітковому віці, виступаючи на місцевому радіо. Після закінчення середньої школи вона продовжила свої виступи на радіо, взявши при цьому псевдонім Пеггі Лі. Її помітив джазовий кларнетист і керівник знаменитого біг- бенду Бенні Гудмен, який у 1941 році запросив її в свій колектив.

Середина кар'єри Редагувати

У 1942 році Пеггі Лі записала свій перший хіт Somebody Else Is Taking My Place, а її наступна пісня Why Don't You Do Right ? В 1943 році продавалася мільйонними тиражами і зробила її знаменитою. У березні 1943 року Пеггі Лі вийшла заміж за Дейва Барбура, гітариста з джаз- оркестру Гудмена. Пеггі Лі стала складати свої власні пісні, а в 1944 році приступила до їх записам на студії Capitol Records. Там вона записала ряд своїх хітів, багато з яких були написані їй самій та її чоловіком, включаючи I Don't Know Enough About You і It's a Good Day (1946). У тому ж році вона разом з Перрі Комо і Джо Стаффорд стала провідною музичної програми Chesterfield Supper Club на радіо NBC. У 1951 році Пеггі Лі розлучилася з Дейвом. У 1950 -ті роки Пеггі Лі знялася у ряді фільмів, серед яких Блюз Піта Келлі (1955), за роль Роуз Хопкінс з якого вона була номінована на премію Оскар, як краща актриса другого плану. У 1952-1956 роках Пеггі Лі співпрацювала з компанією звукозапису Decca Records, де в 1953 році записала свій перший альбом Black Coffee. Надалі вона повернулася на Capitol Records, де аж до 1972 року вона майже щорічно випускала новий альбом. Найбільшу популярність Пеггі Лі принесла її кавер- версія пісні Fever, записана в 1958 році, а також пісня Is That All There Is ? В 1969 році, за яку вона отримала свою єдину премію Греммі, хоча номінувалася на неї 12 разів. У 1970 -х Пеггі виконала сингл для реклами компанії McDonald's.

Кінець кар'єри Редагувати

Після виходу з Capitol Records Пеггі продовжувала записувати свої альбоми на інших студіях, останній з яких був випущений в 1993 році. У 1995 році їй була вручена спеціальна премія Греммі за Досягнення всього життя. Останні роки життя Пеггі Лі страждала від діабету і пересувалася тільки в інвалідному кріслі. Вона померла від інфаркту 21 січня 2002 в Лос -Анджелесі у віці 81 року.

В Mafia Ⅱ Редагувати

Пеггі Лі виконала пісні Happiness is a Thing Called Joe і Why Don't You Do Right, які звучать на Empire Central Radio.

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі