FANDOM

Переправа через Стікс — п'ята місія, видавана Селом Гравіна.

Проходження Редагувати

Поїдьте з початку місії на південь, до доків, де ви і знайдете Харона разом з його трьома головорізами. Він стоїть за невеликим будинком на пірсі. Ви можете сховатися на розі будівлі на північній частині, де ви легко вб'єте всіх. Тільки ви вб'єте Харона, до пірсу під'їдуть ще бомбісти. Тепер вам потрібно швидко забратися звідти до прибуття копів.

Поради по проходженню Редагувати

  • Щоб не привертати увагу поліції, не витрачати зброю і патрони потрібно обійти пірс за яким стоііт Харон праворуч (що б він і його головорізи стояли спиною до гравця), підкрастися за спину Харону (не впритул, приблизно 3 метри) і вбити з вогнепальної зброї. Після негайно робіть ноги, завдання виконано!

Цікаві факти Редагувати

  • "Переправа через Стікс" — уособлення смерті. Стікс у давньогрецьких легендах — річка в царстві мертвих, Аїді, по якій човняр Харон перевозить туди душі померлих.
  • Харон переправляє лише тих, хто платить за проїзд монети, звані "Обол". Тому їх залишали на губах померлих при похованні.
  • В Mafia: The City of Lost Heavenу назві катафалка Lassiter V16 Charon так само згадується ім'я Харона.

Випадкова вікі